728 x 90

سخنگوی کاخ سفید: تهدیدهای رژیم ایران علیه مقامات آمریکایی «نگران‌کننده» و «غیرقابل‌قبول» است

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید
جن ساکی سخنگوی کاخ سفید

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، روز دوشنبه ٢٠دی ماه در مورد تهدید تعدادی از مقامات کنونی و پیشین دولت آمریکا بابت نقش‌شان در حذف فیزیکی سردژخیم قاسم سلیمانی توسط رژیم آخوندی گفت: «ما قطعاً لفاظی‌های علنی نگران‌کننده‌ای از سوی مقامات رژیم ایران درباره افراد دولت قبلی [آمریکا]، حتی قبل از اعلام تحریم‌های آنها در آخر هفته، دیده‌ایم و این غیرقابل قبول است».

سخنگوی کاخ سفید با اشاره به بخش‌هایی از بیانیه جیک سالیوان افزود: «ما به‌عنوان آمریکایی، در سیاست‌مان در قبال رژیم ایران و البته مسائل دیگر اختلاف‌نظر داریم، اما در عزم خود در برابر تهدیدها و تحریکات متحد هستیم».

وی در ادامه گفت: «ما در دفاع از مردم خود متحد هستیم و از مردم خود محافظت و دفاع خواهیم کرد. اما من قصد ندارم وارد جزئیات بیشتر شوم».

رژیم آخوندی برای روحیه دادن به بسیجیان و ریزشی‌های نظام به‌خاطر هلاکت سردژخیم قاسم سلیمانی روز گذشته در یک نمایش مسخره، ۵۱تن از مقامات آمریکایی را در لیست مضحک تحریم‌های خود گذاشت.

در همین رابطه نیکی هیلی، نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد، به فاکس نیوز گفت تحریم شدن توسط رژیم آخوندی حاکم ایران یک «نشان افتخار» است.

نیکی هیلی با هشتگ «نشان افتخار» در توئیتر خود نوشت: وقتی از سوی رژیم ایران، بانکدار تروریسم در جهان، تحریم می‌شوید، می‌دانید که کاری مثبت انجام می‌دهید.

ژنرال کلاگ، شخصیت دیگری که در لیست تحریم‌های رژیم است، در توئیتر خود نوشت: «من لیست را دیده‌ام. قرار گرفتن در کنار چنین شخصیت‌هایی باعث افتخار است» (فاکس نیوز، توئیتر نیکی هیلی، توئیتر ژنرال کلاگ ۱۸دی).

در روزهای اخیر و همزمان با دومین سالگرد کشته شدن قاسم سلیمانی، مقامات بلندپایه جمهوری اسلامی از جمله ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری و اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه، مقامات دولت دونالد ترامپ را تهدید به انتقام و «قصاص» کرده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/64acc780-5c0b-4f54-9de2-069795d45353"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات