728 x 90

سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا: هنوز خیلی زود است که بگوییم در حال پیشرفت واقعی در برجام هستیم یا خیر

مذاکرات وین
مذاکرات وین

استفانی لیختن‌اشتاین، خبرنگار فارن پالیسی روز ۹دیماه به‌نقل از سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا، نوشت: هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا در حال پیشرفت واقعی به سمت تفاهم در مورد بازگشت کامل متقابل به تبعیت از برجام هستیم یا خیر.

خبرنگار فارن پالیسی در توئیتی نوشت: سخنگوی وزارت امور خارجه اخیراً به من گفت که ممکن است در پایان دور هفتم و آغاز دور هشتم پیشرفت کمی وجود داشته باشد، اما هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا در حال پیشرفت واقعی به سمت تفاهم در مورد بازگشت کامل متقابل به تبعیت از برجام هستیم یا خیر.

وضعیت اساسی هم‌چنان پابرجاست. ایران در بهترین حالت مذاکرات را کش می‌دهد و به برنامه هسته‌یی خود شتاب می‌بخشد. این کارآیی ندارد، آنها باید در برنامه هسته‌یی خود خویشتنداری کنند و در (گفتگوهای) وین با فوریت واقعی بیشتری وارد شوند.

در غیراین صورت، مزایای عدم اشاعه سلاحهای کشتار جمعی برجام از بین خواهد رفت و هیچ راهی برای بازگشت به توافق وجود نخواهد داشت و پیشرفت‌های ایران یک تهدید واقعی برای عدم اشاعه خواهد بود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fde474ec-bdef-4cc8-bb2f-85a56ddeb02d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات