728 x 90

سخنگوی مجاهدین:‌ کوه موش زایید!

سخنگوی مجاهدین: کوه موش زایید
سخنگوی مجاهدین: کوه موش زایید

سخنگوی مجاهدین:‌ کوه موش زایید!

موشک و ماهواره خلیفه ارتجاع به‌رغم همه رجزخوانیها و لاف و گزاف آخوند روحانی در آسمان ترکید

 

وزیرک ارتباطات رژیم: پرتاب ماهواره موفق نبود و در مدار قرار نگرفت.

سخنگوی مجاهدین به آخوند روحانی: به جای به هوا فرستادن موشک و ماهواره بهتر است هواپیماها را سالم به زمین بنشانی تا مردم اینهمه آسیب نبینند.

 

وزیر ارتباطات کابینه آخوند روحانی روز سه‌شنبه ۲۵دی ۹۷ فضیحت شکست پرتاب ماهواره «پیام» آخوندها را اعلام کرد. آذری جهرمی گفت:‌ پرتاب ماهواره پیام موفق نبوده و این ماهواره در مدار قرار نگرفت.

روز یکشنبه ۲۴دیماه آخوند روحانی در گنبد کاووس اعلام کرده بود:‌ «ما به‌عنوان کشوری هستیم که در روزهای پیش رو انشاالله دو ماهواره را به فضا پرتاب خواهیم کرد».

جهرمی وزیر ارتباطات رژیم در حالی که روز دوشنبه با دستپاچگی در پیامی نوشته بود: ‌خبرهای خوبی دارم. حدس بزنید چه شده؟

وی سپس با شیادی گفت:‌ فرایند ساخت ماهواره و در مدار قرار گرفتن آن تکنولوژی پیچیده‌یی است اخبار مربوط به شکست ماهواره‌های خارجی را شنیدهاید و این فقط منحصر به ما نیست. ما دستاوردهای زیادی در حوزه فضایی داشتیم.

 

خبرگزاری آسوشیتدپرس درباره شکست ماهواره و موشک‌پرانی رژیم آخوندی گزارش داد:‌ به گفته وزیر ارتباطات دولت روحانی موشک پرتاب شده رژیم ایران مراحل اول و دوم را گذرانده بود اما در مرحله سوم دچار مشکل شد. وی وارد جزییات خرابی این موشک نشد.

آسوشیتدپرس افزود:‌ این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که رژیم ایران در بحبوحه فشار فزاینده از سوی دولت دونالد ترامپ قرار دارد.

روز دوشنبه ۲۴دیماه در همان روزی که یک هواپیمای باربری در هنگام فرود در یک فرودگاه سپاه پاسداران در کرج با اصابت به مناطق مسکونی و خانه‌های مردم زیبا دشت خسارات سنگینی بر جای داشت و ۱۵تن از سرنشینانش هم کشته شدند شیخ حسن روحانی رئیس‌جمهور ارتجاع در گنبد کاووس مدعی شد می‌خواهد موشک و ماهواره به فضا بفرستد و گفت:‌

«ما به‌عنوان کشوری هستیم که در روزهای پیش رو انشاالله دو ماهواره را به فضا پرتاب خواهیم کرد.

ماهواره پیام که به‌زودی توسط ماهواره‌بری که ساخت خود ما هست. هم ماهواره ساخت دانشگاه ما هست هم ماهواره‌بر یعنی موشکی که این ماهواره را حمل می‌کند و این ماهواره در روز شش نوبت از بالا سر ما عبور خواهد کرد. ما هم دام زنده را داریم وارد می‌کنیم هم گوشت منجمد را داریم وارد کشور می‌کنیم همین امروز صبح متأسفانه یکی از این هواپیماهایی که گوشت رو حمل می‌کرد دچار یک مشکلی شد و حادثه‌یی براش پیش آمد».

 

سخنگوی مجاهدین گفت:‌

بار دیگر کوه موش زایید. موشک و ماهواره خلیفه ارتجاع به‌رغم همه رجزخوانیها و لاف و گزاف آخوند روحانی در آسمان ترکید.

وزیرک ارتباطات نظام می‌گوید ماهواره‌اش در مرحله سوم دچار مشکل شده است. در حالی که کار از همان اول خراب و خانه ولایت از پای بست ویران است. همه می‌دانند که هدف یک ژست شتابان و تهدید عجولانه موشکی در بحبوحه تحریم و لیست‌گذاری تروریستی و اخراج دیپلمات تروریستها بود. لیکن در آسمان به گل نشست.

 

سخنگوی مجاهدین بار دیگر خطاب به آخوند روحانی گفت:‌

بهتر است به جای فیل هوا کردن و موشک و میمون به فضا فرستادن هواپیماهای اسقاطی و از دور خارج شده را سالم بر زمین بنشانید تا مردم این همه آسیب نبینند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/27d6f580-e0e4-4fcc-8c8c-606cc558746b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات