728 x 90

سخنگوی مجاهدین: قضاییه جلادان با دروغ و بلاهت ادعا کرده است که «طبق اطلاعات موثق و مستند» اردشیر امیرارجمند در سال ۱۳۸۸ توسط مجاهدین از کشور فراری داده شده

سخنگوی مجاهدین
سخنگوی مجاهدین
  • سخنگوی مجاهدین: قضاییه جلادان با دروغ و بلاهت ادعا کرده است که «طبق اطلاعات موثق و مستند» اردشیر امیرارجمند در سال۱۳۸۸ توسط مجاهدین از کشور فراری داده شده و به مقر آنها در اطراف پاریس منتقل شد. سپس مجاهدین او را « با هماهنگی سرویس اطلاعاتی فرانسه به محل امن دیگری منتقل» کردند تا عضویت او در سازمان آشکار نشود.
  • سخنگوی مجاهدین خاطرنشان کرد برخلاف اباطیل زنجیره‌یی قضاییه جلادان، نه مجاهدین آقای امیرارجمند را به پاریس منتقل کردند، نه با مجاهدین ارتباطی دارد، نه عضو آنها بوده، نه به مقر آنها رفته، و نه با هماهنگی اطلاعات فرانسه به محل دیگری منتقل شده است. به‌خصوص که مجاهدین هیچ ارتباطی با سرویس اطلاعاتی فرانسه ندارند.
  • قضاییه جلادان در یک دروغ احمقانهٔ دیگر ادعا کرده است مجاهدین به اردشیر امیرارجمند ابلاغ کرده‌اند «در ۲۵بهمن‌ماه و به بهانه تبیین مفاد بیانیه عبور میرحسین از گفتمان انقلاب اسلامی و راهگشایی برای سازمان مجاهدین در تعیین آلترناتیو جمهوری اسلامی اجلاسی متشکل از کلیه عناصر و گروهک‌های ضدانقلاب، ضداسلام و تجزیه‌طلبان قومی برگزار نماید». کدام عقل سلیمی باور می‌کند که مجاهدین چنین ابلاغی به کسی بکنند و آقای امیر ارجمند هم‌چنین ابلاغی را بپذیرد؟! این ادعا فقط ترس و نیازمندی شدید رژیم اعدام و قتل‌عام و قضاییه جلادان به کلکسیون دروغ‌ها را برملا می‌کند.
  • این هم که رژیم با سخافت و دجالیت مدعی است: «طبق اطلاعات موثق و مستند، گروهک منافقین هدایت کامل میرحسین موسوی را به دست گرفته و بیانیه اخیر وی دستپخت مستقل منافقین است که از طریق اردشیر امیرارجمند به خورد او داده شده است» حاکی از جنون گاوی و استشمام بوی سرنگونی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ef58cf7-45d4-44f4-b598-a0cd49398c02"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات