728 x 90

سخنگوی قضاییه جلادان: نگاه با تأمل و طمأنینه‌آمیز در قوه قضاییه به‌معنای انفعال در برابر آشوب‌طلبان نیست و نخواهد بود

ستایشی سخنگوی قضاییه جلادان
ستایشی سخنگوی قضاییه جلادان

ستایشی سخنگوی قضاییه جلادان:

نگاه با تأمل و طمأنینه‌آمیز در قوه قضاییه به‌معنای انفعال در برابر آشوب طلبان نیست و نخواهد بود، دستورات لازم با تأکیدات مؤکد صادر و ابلاغ شده است

در اجرای فرامین خامنه‌ای هر کس که ثابت شود همکاری داشته با این جنایتها بدون تردید به مجازات عمل خود خواهد رسید

با آنها هیچ تعارفی هم نداریم، اقدامات ما اقداماتی بسیار محکم و بازدارنده خواهد بود، احکام بسیار محکم و شدید خواهد بود

اقدامات و تصمیماتی که می‌گیریم باید واجد بازدارندگی و عبرت‌آموزی و پشیمان کننده باشد

 

دژخیم ستایشی سخنگوی قضاییه جلادان ۱۷ آبان ۱۴۰۱

سؤالی‌ست مطرح میشه صبر تاکی؟ تحمل تا چه اندازه؟ کی اون اقدامات قاطعی که همواره نسبت به جنایتکاران از آن بحث میشه ساری و جاری خواهد بود؟ این نکات را در مقام پاسخ به این سؤالات که در جامعه مطرح هست عرض می‌کنم.

تدابیر قوه قضاییه و مجموعه دستگاههای حاکمیتی از ابتدای حدوث یا خلق آشوب بر آن استوار بود که ابعاد اصلی این آشوب‌طلبی برای آحاد ملت شناخته شود و از این بابت بود که طی دستورات صادره بنا شد تا نهایت صبر تحمل مدارا صورت پذیرد تا مردم صف خود را از برپاکنندگان آتش و آشوب‌طلبان جدا سازند این تحمل در مرحله اول یکی از خروجی‌هایش این نکته‌ای بود که عرض کردم حجت تمام شده باشد و هر کس از آحاد جامعه تکلیف خودش را بداند.

نگاه قوه قضاییه از ابتدای دوره تحول و تعالی نگاه حل‌نگرایانه به مسایل بوده و نه صرفاً رفع مقطعی موضوعات و مسایل مطروحه نگاه با تأمل و طمأنینه‌آمیز در قوه قضاییه به‌معنای انفعال در برابر آشوب‌طلبان نیست و نخواهد بود.

اکنون دیگر صف آشوب‌طلبان و مخلین به نظم و امنیت شهروندان که ارتباط آنها با سرویس‌های جاسوسی دشمن هم هویدا و آشکار گردیده با مردم جدا شده است قوه قضاییه با اقتدار کامل برای حمایت از مردم و احقاق حقوق حقه آنان که تضمین امنیت نیز یکی از برجسته‌ترین حقوق عامه می باشد اقدام کرده و دستورات لازم را از سوی ریاست معزز قوه قضاییه در این خصوص با تأکیدات مؤکد صادر و به مبادی ذی‌ربط ابلاغ شده است.. اکنون که مطالبه عمومی حتی عده فراوانی که معترض هستند از قوه قضاییه و مجموعه دستگاههای حافظ امنیت آن است که بدون مسامحه البته با رعایت جامع موازین شرعی و قانونی با افراد معدودی که موجب اخلال‌گری بوده‌اند و دست به جنایاتی هم زده‌اند برخورد قاطع و بازدارنده صورت گیرد و دستگاه قضایی هم بر همین مبنا اقدام خواهد نمود مطمئن باشید در اجرای فرامین مقام معظم رهبری هر کس که ثابت شود همکاری داشته با این جنایتها در این جنایات دستی داشته انشاالله به مجازات عمل خود خواهد رسید بدون تردید.

قطعا نسبت به اغتشاشگران رسالت بر این است که تفکیک روز اول که عرض کردیم در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی بود این تفکیک به احسن وجه با دقت کامل صورت بپذیرد دوم این‌که رسیدگیها حتماً متضمن مؤلفه‌های سرعت دقت و صحت باشه سوم این‌که ما بتوانیم اقدامات و تصمیماتی که می‌گیریم واجد بازدارندگی و عبرت‌آموزی باشد که همیشه تأکید کردیم بر اون ممکن است تکرار کلمات باشه ولی باید بهش تاکید کرد و پشیمان کننده باشد.

با آنها هیچ تعارفی هم نداریم. اقدامات ما اقداماتی بسیار محکم و بازدارنده خواهد بود، احکام بسیار محکم و شدید خواهد بود و به‌نحوی که بدانند چه عملی را نسبت به افراد انجام داده‌اند.

بله آمار برای شما تعیین‌کننده است دیگه حتماً ما سعی می‌کنیم داخل کار هم چند تا آمار باشه.

ستایشی: یک آمار کمی است یک آمار کیفی. شما کیفیتها را انشاالله ببینید. انشاالله کمیتها را هم عرض می‌کنیم خدمتتون و که همه چیز روشن بشه...این‌که ۹۰درصد ما آزاد بکنیم و اینها...

همین آشوبگرها، دست به سلاح بردند اسلحه‌هایی را سرقت کردند، این به هیچوجه قابل گذشت نیست. من می‌خواهم عرض بکنم آنهایی که مرتکب این عمل شدند اکثراً عامل‌ینشان، عاملان اصلی‌شان در پنجه عدالت هستند گرفتار شدند.

(سایت عدالت رژیم -۱۷ آبان ۱۴۰۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a70466a0-8c83-4e31-b2c2-9673abca0d23"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات