728 x 90

سخنرانی نمایندگان کنگره آمریکا از هر دو حزب در جلسه اینترنتی شورای ملی مقاومت ایران

گردهمایی بزرگ اینترنتی مقاومت ایران
گردهمایی بزرگ اینترنتی مقاومت ایران

صدای آمریکا روز سه‌شنبه ۳۱تیرماه در گزارشی از سومین روز جلسه مجازی که توسط شورای ملی مقاومت ایران روز دوشنبه ۳۰تیرماه ترتیب داده شده بود، سخنرانی نمایندگان کنگره آمریکا از هر دو حزب را انعکاس داد.
در این گزارش آمده است که روز جمعه ۲۷تیر در نخستین روز این نشست، چندین عضو کنگره آمریکا و هم‌چنین مقامات سابق آمریکا در جلسه اینترنتی شورای ملی مقاومت ایران سخنرانی کردند.
جو لیبرمن سناتور پیشین آمریکا و رئیس گروه «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» گفت: کسانی که می‌خواهند با رژیم ایران مذاکره کنند،‌ بدانند که این راه قبلاً طی شده و به هیچ جا نرسیده است.
رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک نیز در این نشست گفت مردم ایران به تمام جهان گفته‌اند اگر به انتخاب آنها باشد، آنها ایرانی آزاد، دموکرات و با آزادی ادیان و تساوی حقوق زنان می‌خواهند.
مایکل موکیزی، وزیر پیشین دادگستری آمریکا هم گفت همه تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی باید بازگردد.
رابرت جوزف معاون پیشین وزارت‌خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحات و امنیت بین‌الملل می‌گوید ورشکستگی اقتصادی و فشار تحریم‌ها، رژیم ایران را به روزهای پایانی‌اش رسانده است.
سناتور مارتا مکسلی از ایالت آریزونا گفت: ما پشتیبان مردم ایران هستیم و ما در کنار شما برای برخورداری از آزادی می‌ایستیم. ما از شرکت فعال زنان ایرانی در مقاومت تقدیر می‌کنیم.
پل گوسار عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت آریزونا هم گفت: ما از سیاست دولت رئیس‌جمهور ترامپ استقبال می‌کنیم که در مقابل رژیم جمهوری اسلامی ایستاده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d001dfda-af21-43e2-8130-7c6a26ca6edc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات