728 x 90

سخنرانی فرمایشی ابراهیم رئیسی، جلاد ۶۷ در دانشگاه صنعتی شریف در روز ۱۶ آذر

رئیسی جلاد ۶۷ در دانشگاه صنعتی شریف در روز ۱۶ آذر
رئیسی جلاد ۶۷ در دانشگاه صنعتی شریف در روز ۱۶ آذر

در برنامه فرمایشی و سوت و کور رئیسی در دانشگاه شریف اغلب صندلیها خالی بود و جلاد۶۷ به تعریفهای مشمئز کننده از کارنامه دولت‌اش پرداخت. وی در مورد سقوط بی‌سابقه ریال که نتیجه مستقیم عملکرد رژیم در زمینه اقتصادی و در مذاکرات وین است، با وقاحت ادعا کرد عده‌یی شبانه‌روز در داخل و خارج کشور در حال فعالیت هستند تا قیمت دلار را بالا ببرند!

رئیسی جلاد در دانشگاه شریف ۱۶آذر ۱۴۰۰:

«ما خدمتگزار شما هستیم که انشاءالله با خود شماها، هممون با هم اقدام می‌کنیم. اصلاً از این حرفهای ناامید کننده که بعضی‌ها می‌زنند و آینده رو می‌خواهند تاریک جلوه بدند، من در جاهای دیگه گفتم الآن هم پیش شما هم میگم من آینده رو بسیار روشن می‌بینم». (خبرگزاری تسنیم (رژیم) ۱۶آذر ۱۴۰۰)

«شبانه روز در تلاشند که نرخ ارز را بالاببرند. شبانه روز در تلاشند در فضای مجازی و غیرمجازی در تلاشند که هر جور بتونند ثابت کنند که مذاکرات بند به این مسأله ارز و اقتصاد مردمه که بیینید. بعد می‌خواهند خواسته‌های دیگری را تحمیل کنند بر مردم و بر ملت. ما به هیچ‌عنوان. دارند پیگیری می‌کنند دستگاههای اطلاعاتی که دارم خبر می‌دهم بر اساس اطلاع هست. دارند شبانه روز تلاش می‌کنند. بخشی در خارج کشور بخشی در داخل کشور. به‌هر شکل هست باید قیمت ارز رو بالا ببرند تا این‌که والا ارزی که داره، ارائه میشه، من می‌گفتم که منابع ارزی ما الآن ما رو نگران نمی‌کنه. چرا ما که دولت را شروع کردیم نگران بودیم الآن نگران نیستیم. الآن منابع ارزی ما از شما پوشیده نیست، نگران‌کننده نیست برای ما. فروش نفت ما علی‌رغم همه تهدید و تحریم‌ها که می‌گفتند نمی‌شه انجام بشه. ما ثابت کردیم که عدد و میزانی که داریم نفت و میعانات صادر می‌کنیم از قبل بیشتر هست و نتونسته تحریم‌ها و تهدیدها ما رو متوقف کنه. و هرگز اقتصاد مردم، نان مردم، سفر مردم رو به مذاکرات بند نخواهیم کرد». (خبرگزاری صدا و سیما (رژیم) ۱۶آذر ۱۴۰۰)

ادعای مسخره رئیسی در فرافکنی علت افزایش نرخ ارز در حالیست که وی در جلسه مجلس فرمایشی نیز به‌خاطر افزایش قیمت دلار مورد حمله قرار گرفت.

آصفری عضو مجلس ارتجاع:

«امروز بازار آشفته قیمت ارز صدای همه مردم را در آورده ارز امروز با قیمت ۳۰هزار تومان و داره ۳۱هزار تومان و همینطوری داره بالا میره و هیچ اتفاقی در کشور، صدای هیچ‌کسی در نمی‌آید که چرا بایستی امروز وضعیت بازار ارز این‌گونه باشه. هر روز متأسفانه کارخانه‌های ما به‌دلیل بالا رفتن قیمت ارز داره تعطیل میشه و کارگران دارند از کار بیکار می‌شوند آیا اینها اولویت کشور نیست؟» (خبرگزاری مجلس (رژیم) ۱۶آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b1f1732b-c894-4fa8-a9ba-d316afcc82e2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات