728 x 90

سایت مصرالیوم: عملیات کیفی کانون‌های شورشی مقاومت ایران علیه نظام، ایران را بلرزه در آورده است

سایت مصر الیوم
سایت مصر الیوم

سایت مصرالیوم روز شنبه ۱۸تیر درباره فعالیت کانون‌های شورشی در ایران نوشت: در دوره اخیر عملیات کیفی کانون‌های شورشی مقاومت ایران علیه نظام، ایران را بلرزه در آورده است و به‌رغم ادعای رژیم ایران و مشت آهنینش، در مدت اخیر به حملات سایبری زیادی که بر علیه‌اش صورت گرفته، اعتراف نموده است.

هم‌چنین روزنامه الطریق با آرش یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق در شهر لاهیجان واقع در استان گیلان در شمال ایران مصاحبه‌یی نموده که طی آن دلایل عملیات اخیر را فاش کرد.

این روزنامه نوشت: آرش فاش کرد که در دوران کودکی شخصاً یکی از اعضای شجاع سازمان مجاهدین خلق را می‌شناخته است و آن شخص عمویش بوده که در قتل‌عام سال۱۹۸۸ در سن ۱۸ سالگی توسط رژیم ایران و پس از ۷سال مبارزه اعدام شد. فقط به این دلیل که مجاهد بود و پدرش نیز از اعضای مجاهدین خلق بوده که سال‌ها در زندان به‌سر برده بود. دیدن ظلم، فقر، گرسنگی، اعتیاد، فحشا، کشتار و ظلم این رژیم بر مردم، غیرقابل توصیف است و از این رو، آرش مانند هر انسان آزاده‌ای که از ذلت و ستم سر باز می‌زند، لباس کانون‌های شورشی مقاومت را بر تن نموده است.

الطریق در ادامه نوشت، این عضو کانون‌های شورشی مقاومت تأکید کرد: فعالیت‌های مقاومت مردم ایران بیش از ۴۰سال سابقه دارد، چرا که در برابر رژیم ایستاده، همه چیز خود را فدا کرده‌اند و جان خود را در طبق اخلاص در راه مبارزه تقدیم کرده‌اند.

مقاومت ایران برای خود یک پایگاه مردمی ایجاد کرده که کارکرد خاص خود را دارد و واقعیت این است که همه این اطلاعات خطرناک، توسط مردم، کانون‌های شورشی و حامیان مجاهدین خلق به دست می‌آید، چرا که مجاهدین خلق پایگاه گسترده‌یی در همه ابعاد زندگی ایرانیان دارند. و مردم ایران به مقاومت قهرمانانه ملی خود اعتماد دارند.

آرش می‌افزاید: عملیات‌های سخت و مؤثر زیادی انجام شده است، اما می‌توان به روند پخش تصاویر رهبر مقاومت، آقای مسعود و خانم مریم از تلویزیون و سایت‌های رژیم و هم‌چنین از کار انداختن دوربینهای مداربسته شهرداری که به‌عنوان اهرمی برای سرکوب و نظارت شدید امنیتی استفاده می‌شد، اشاره کرد.

این عضو کانون‌های شورشی مقاومت با بیان این‌که این عملیات متهورانه نشان داده است که حساس‌ترین نقاط رژیم در برابر مقاومت آسیب پذیرند، تصریح کرد که ابعاد ضربه‌ها می‌تواند بسیار گسترده باشد به‌طوری‌که شهرداری تهران چند هفته بعد از حمله خرابکارانه نتوانسته همه تجهیزات از کار افتاده‌اش را تعمیر نماید.

و آرش افزود: حضور دائمی مردم در صحنه‌های اعتراضی از هر صنف و حرفه‌یی، از معلمان گرفته تا رانندگان کامیون، کارگران و بازنشستگان و مطالبات مشترک آنها که سرنگونی این رژیم است نشان از فرو ریختن دیوار ترس و ظلمی دارد که رژیم برای ساختن آن از هیچ کوششی فروگذار نکرده است و برای گسترش فضای رعب و وحشت از انجام هر جنایتی فروگذار نمی‌کند.

همه این فعالیت‌ها، به مردم امید می‌دهد و این باور را در آنها تقویت می‌کند که این رژیم ضعیف و ضعیف‌تر شده و به مردم نشان می‌دهد که هژمونی این رژیم پس رفته است.

هدف همه این فعالیت‌ها شکستن موج ظلم و ستم حاکم بر جامعه است که اکنون در شعارهای آنها که هر روز افراطی‌تر می‌شود، قابل رویت است.

در این فضا عملیات‌های گسترده‌یی مانند پخش تصاویر رهبری مقاومت از تلویزیون ملی تاثیری مضاعفی بر روحیه مردم دارد و نقش مهمی در شکستن دیوار اختناق رژیم دارد و این روزها شاهد کمتر شدن ترس از رژیم هستیم.

عضو کانون‌های شورشی مقاومت به قیامهای پیاپی مردم ایران و نقش کانون‌های شورشی در آن اشاره نموده و نشان می‌دهد که فعالیت مستمر کانون‌های شورشی بازتاب آتش خشم مردم و سنگرهای مقاومت است که نقش رهبری و هدایت اعتراضات را ایفا می‌کنند.

آرش می‌افزاید: نقش مجاهدین خلق و کانون‌های شورشی در رهبری این اعتراضات، تداوم قیام‌ها و رادیکالیزه کردن شعارهای مردمی نقش بسیار برجسته‌یی است که اصل ولایت فقیه، خامنه‌ای و شخص رئیسی را هدف قرار داده است. و اینها همه دلایلی است بر این‌که قیامها یک رهبری دارند و آن مقاومت مشروع مردم ایران است.

عضو کانون‌های شورشی اشاره می‌کند که مجاهدین خلق این را اعلام نکرده‌اند، بلکه خود مقامات رژیم به‌ویژه پس از قیام آبان ۱۳۹۷ این را اعلام کردند. رحمانی فضلی وزیر کشور وقت، خودش در تلویزیون رژیم به نقش کانون‌های شورشی مقاومت در رهبری و هدایت قیام اذعان کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5fda330a-8915-47b8-9230-cfdf43abf811"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات