728 x 90

ساندی اکسپرس: اپوزیسیون ایران می‌گوید، رژیم ایران در حال فرو ریختن است و ما آماده‌ جانشین شدن هستیم

گردهمایی سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳ - ۲۲تیر۹۸
گردهمایی سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳ - ۲۲تیر۹۸

ساندی اکسپرس در گزارشی از گردهمایی سالانه مقاومت ایران در اشرف ۳ نوشت: همین ۱۸ماه پیش اشرف ۳ یک زمین بکر مزروعی بود. اکنون این محل دارای خیابانهای زیبا است که با پرچمهای شیر و خورشید نشان ایران تزیین شده‌اند.

شورای ملی مقاومت ایران می‌گوید دارای هزار کانون شورشی در داخل مرزهای ایران است، و به برگزاری اعتراضات در سراسر کشور توسط ایرانیانی کمک می‌کنند که نارضایتی خود را از رژیم سرکوبگر ابراز می‌کنند.

اشرف۳، شهری که به یاد اولین مکان سازمان مجاهدین خلق ایران در عراق نامیده شده است، این تلاش‌ها را افزایش می‌دهد.

 

ساندی اکسپرس افزود: رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران مریم رجوی گفت: «ما این سفر را از ۲۰ژوئن ۱۹۸۱ آغاز کردیم. از آن نقطه که رهبر مقاومت ایران مسعود رجوی یک مقاومت ریشه‌دار و پایدار را در برابر استبداد مذهبی برپا کرد.

حالا اشرف ۳ در امتداد سفری است که سرتاسر آن آغاز کردن است، از نو ساختن و زنده کردن است. در این سفر از ۱۰سال پایداری خونین در اشرف محاصره شده و از ۴سال ایستادگی در قتل گاه لیبرتی عبور کردیم.

این فصل دیگری از یک راهپیمایی بزرگ به سوی آزادی و به سوی ایرانی آزاد، به سوی مقصدی با شکوه، البته با تحمل رنج بسیار و فدای رود خروشان خون شهیدان می‌باشد».

 

ساندی اکسپرس سپس به نمایشگاه ۱۲۰سال مبارزه مردم ایران برای آزادی اشاره می‌کند و می‌نویسد: مرکز اصلی کنفرانس بنایی است با ستونهای باستانی و آرمهای شیر و خورشید، محل موزه‌ای که به گرامی‌داشت یاد ۱۲۰هزار عضو شکنجه و کشته شده در ایران که ۳۰هزار نفر آنان در سال ۱۹۸۸ اعدام شدند اختصاص دارد.

یکی از ویدئوهای نمایش داد شده در این کنفرانس جوانی را نشان می‌داد که در اروپا زندگی می‌کند در اخبار می‌خواند که مهاجم تیم فوتبال یوونتوس،کریستیانو رونالدو اعدام شده است، که اشاره‌یی به اعدام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران حبیب خبیری است که در سال ۱۹۸۴به‌خاطر هواداری از سازمان مجاهدین خلق ایران شکنجه و توسط جوخه اعدام کشته شد.

نمایش دیگر، جوانان ایرانی را نشان می‌داد که از سازمان مجاهدین خلق ایران با پذیرش دستگیری، شکنجه و مرگ حمایت می‌کردند و با اسپری رنگی می‌نوشتند، حاضر، حاضر، حاضر برای یک رژیم جدید.

همزمان در حضور شخصیتهای ده کشور، بازماندگان توضیح می‌دادند چگونه در زندانهای مخوف ایران شکنجه شدند، که در خیلی اوقات ده برابر ظرفیت آن پر شده بودند، در حالی که زنان توضیح می‌دادند چگونه از کودکان در زندانها پس از اعدام پدر و مادرانشان نگهداری می‌کردند.

یک بازمانده زن گفت، آنها نیمه‌شب برای دستگیری من آمدند، من ۹ماه باردار بودم. یک بار در زندان مرا مجبور کردند تا شکنجه شدن همسرم را ببینم و او مجبور شد که به من نگاه کند. وقتی او در زندان حلق‌آویز شد. زندانبانان به من گفتند که نمی‌خواستند او زنده بماند و فرزندش را ببیند. او بعد از تولد فرزندش به زندان برگردانده شد.

او گفت: برای فرزندم شیر نداشتم، همبندان من به من سهم شکر خود که دو حبه قند بود را می‌دادند. به ما هر ۱۰روز ۱۵دقیقه اجازه آب گرم برای کودکانمان داده می‌شد. ما باید ۵۰کودک را در مدت زمان کوتاه به شستشو می‌بردیم..

 

ساندی اکسپرس در ادامه این گزارش اضافه کرد:‌ شخصیتها از بیش از ۱۰کشور در این کنفرانس شرکت کردند، با سخنرانانی مانند مشاور ترامپ رودی جولیانی، سناتور جوزف لیبرمن، نخست‌وزیر سابق کانادا، استیون هارپر، وزیر خارجه و وزیر دفاع سابق میشل آلیو ماری و هیات انگلیسی به رهبری دکتر متیو آفورد نماینده مجلس.

رودی جولیانی که از شورای ملی مقاومت بیش از ۱۱سال است حمایت می‌کند گفت: «من فکر می‌کنم رژیم ایران، رژیم قاتلان بیرحم است. هیچ رژیمی مانند آنها نیست، روسیه و کره شمالی با هم به اندازه نفراتی که در ایران کشته شدند مردمشان را کشتند. یک میلیون نفر. آنها آن‌قدر آدم کشتند که دیگر وجدانی ندارند. این از بین رفته است».

دکتر متیو آفورد گفت: «هیات انگلیس امروز اینجا حضور دارد تا به دولت‌مان مسئولیت اش در قبال حقوق‌بشر تحت حقوق بین‌الملل را یادآوری کند. من فکر کنم ما باید از آمریکا الگوبرداری کنیم و سپاه پاسداران را به‌عنوان یک گروه تروریستی نامگذاری کنیم.

آنها نفوذ شرورانه‌ای در خاورمیانه دارند و حال مستقیم دولت انگلستان را با حمله به نفتکش‌هایمان تهدید می‌کنند.

با حملات خصمانه فعلی ایران و این واقعیت که توافق هسته‌یی مرده است، ما باید از آن خارج شده و از تحریم‌های اعمال شده آمریکا حمایت کنیم.

این تحریم‌ها کارا بودند و ما شاهد تظاهراتهای بی‌سابقه در ایران بودیم که مردم سرکوب شده توسط رژیم علیه آن قیام کردند.

یک خواست عظیم برای تغییر صلح‌آمیز رژیم توسط ایرانیان و طرح ۱۰ماده‌ای شورای ملی مقاومت ایران، که به‌دنبال آزادیهای سکولار، برابری، حقوق و قانون و احترام به حقوق‌بشر است، وجود دارد که نشان می‌دهد اگر زمان آن برسد پایه‌های یک دولت موفق ریخته شده است».

وی افزود، من همچنین خواهان این هستم که رژیم به‌خاطر قتل‌عام ۳۰هزار عضو اپوزیسیون در ایران در سال ۱۹۸۸حسابرسی شود که اکثر آنها قبل از اعدام شکنجه شده بودند.

 

در یک سخنرانی پرشور، سناتور لیبرمن گفت: همسر من فرزند بازماندگان هولوکاست نازیها است و او انعکاس آنرا در آنچه امروز در ایران رخ می‌دهد می‌بیند. وقتی بازماندگان می‌گویند دیگر هرگز نمی‌گذاریم، به این معنا است که دیگر هیچ وقت یک رژیم، مانند رژیمی که بر ایران حکومت می‌کند، اجازه نخواهد یافت چنین جنایاتی بکند.

او خطاب به شورای ملی مقاومت ایران گفت، شما به ما این امکان را دادید تا نسبت به ارزشهای ملی‌مان صادق باشیم. بیانیه استقلال ما می‌گوید همه انسان‌ها با هم برابرند که توسط خداوند از حقوق بی‌چون و چرایی که شامل زندگی، آزادی و خشنودی است برخوردار باشند.

آن حقوق به هر بچه‌ای که در ایران به دنیا آمد و هر جوانی که توسط این رژیم بیرحم کشته شد داده شده است.

 

ساندی اکسپرس در قسمت دیگری از این گزارش خود به اقدامات تروریستی رژیم علیه مقاومت ایران اشاره می‌کند و می‌نویسد: تهران نگران است. در ماه مارس مقامات امنیتی آلبانی یک توط‌ئه بمب‌گذاری را خنثی کردند که منعکس‌کننده اقدام مشابه در کنفرانس پاریس بود. توطئه ماه مارس منجر به اخراج سفیر ایران در آلبانی و یک دیپلمات دیگر شد.

در فرانسه، جایی که مقر رسمی شورای ملی مقاومت ایران قرار دارد، رئیس‌جمهور ماکرون سال گذشته درخواست حسن روحانی برای اخراج این گروه را رد کرد و جالب این که، این پاریس بود که به خمینی پس از آن که توسط شاه تبعید شد، پناه داده بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/79479eb9-ee93-4d36-8e2f-f0dd7d11e2d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات