728 x 90

سالگرد ۲۲بهمن و مراسم مبتذل سواره با خودرو و موتور توسط لباس شخصیهای رژیم

مراسم مبتذل سواره با خودرو و موتور توسط لباس شخصیهای رژیم در ۲۲بهمن
مراسم مبتذل سواره با خودرو و موتور توسط لباس شخصیهای رژیم در ۲۲بهمن

رژیم در سالگرد ۲۲بهمن در یک عقب‌نشینی مفتضحانه به‌خاطر کرونا که سال گذشته آن را انکار می‌کرد و نادیده گرفته بود، امسال به مراسم مبتذل سواره با خودرو و موتور توسط لباس شخصیهایش رضایت داد.

این در حالی است که در سه دهه گذشته خامنه‌ای پیوسته تجمعات و تظاهرات ۲۲بهمن را از پایه‌ها و ارکان ماندگاری و ثبات و محبوبیت رژیم منفور ولایت فقیه در میان مردم ایران ارائه و معرفی می‌کرد.

قطعنامه پایانی نمایش دهه زجر تصویری از بحرانهای درونی و جنگ گرگهای نظام ولایت فقیه ارائه داد.

در این قطعنامه با نگرانی از «فتنه ایجاد یأس و ناامیدی» دشمن آمده است: امید به بیگانه داشتن و «مرعوب دشمن شدن» را خطایی بزرگ و نابخشودنی تلقی می‌کنیم».

در این قطعنامه بر تشکیل دولت حزب‌اللهی این بار تحت عنوان دجالگرانه دولت اسلامی تأکید شده و آمده است:

ضمن هشدار به جریانها و نحله‌های داخلی و دعوت به وحدت کلمه و همدلی حول محور ولایت، با تمام قوا برای «ساختن دولت اسلامی» با حضور در انتخابات پیش رو با عبرت از گذشته، زمینه را برای حاکمیت دولت مؤمن فراهم می‌کنیم.

در قطعنامه نمایش دهه زجر با اشاره به سیاست ولی‌فقیه ارتجاع برای ادامه تحریم‌ها از کیسه ملت ایران برای حفظ هژمونی و ادامه حکومت آخوندی نوشته شده: سیاست قطعی نظام در مورد برجام، «لغو همه تحریم‌ها» توسط آمریکا بوده و پس از راستی‌آزمایی دقیق در انجام همه تعهدات طرف‌های این معاهده، آن هم در عمل و نه در گفتار و کاغذ، آن‌وقت ما هم به تعهدات برجامی برمی‌گردیم و این ماییم که حق خویش را برای گذاردن شرط هم‌چنان محفوظ می‌دانیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eea789ff-bd07-4fff-88eb-ec79dd0d43ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات