728 x 90

زوزه‌های کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم نسبت به موقعیت بین‌المللی مجاهدین

کنعانی سخنگوی وزارت خارجه رژیم
کنعانی سخنگوی وزارت خارجه رژیم

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم روز دوشنبه ۱۴شهریور ضمن سوزوگداز نسبت به موقعیت بین‌المللی مجاهدین گفت: منافقین کوردل سازمانی که دستش به خون بیش از ۱۷هزار شهروند ایرانی اعم از مقامات عالیرتبه رئیس جمهور نخست‌وزیر نمایندگان مجلس آلوده هست و متأسفانه همین سازمان هم‌چنان در حمایت کشورهایی ست که شعار دفاع از حقوق‌بشر شان گوش فلک را کر کرده...

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم در نشست خبری خود به توضیحاتی درباره روند پرونده توافق هسته‌یی برای احیای برجام گفت: روند مذاکرات در چارچوب محرمانه ادامه دارد. پاسخ ما به‌متن اروپا در موعد مقرر ارائه شد. لغو کامل تحریم‌ها از اهداف اساسی است. (خبرگزاری ایران پرس رژیم ۱۴شهریور)

 

در حالی که واشنگتن هشدار داده که تهران نباید موضوع تحقیقات آژانس از مواد هسته‌ای و مکان‌های اعلام نشده ایران را به توافق احتمالی احیای برجام گره بزند، کنعانی گفت: مهم‌ترین دستور کار وزارت امور خارجه در مذاکرات، «اخذ تضمین» است. او در ادامه توضیح داد این تضمین دارای دو وجه است: یکی لغو تحریم‌ها و دیگر دور کردن آژانس انرژی اتمی از رفتار سیاسی.

کنعانی در حالی آژانس را متهم به رفتار سیاسی کرد که به‌تازگی واشنگتن گفته بود که «این تحقیقات، امری سیاسی نیست و اهرمی برای فشار یا برگی برای بازی نیز محسوب نمی‌شود».

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ماه‌های اخیر بارها هشدار داده رژیم ایران درباره منشأ اورانیوم کشف‌شده در سایت‌های اعلام‌نشده ایران همکاری نمی‌کند.

در ماه‌های اخیر، یک قطعنامه نیز در این زمینه در شورای حکام آژانس به تصویب رسیده است.

این در حالی است که سخنگوی کاخ سفید روز جمعه و پس از دریافت پاسخ رژیم آخوندی، هشدار داد که هیچ شرطی نمی‌تواند میان احیای برجام و تعهدات تهران بر اساس ان‌پی‌تی وجود داشته باشد.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f8fe22b4-0a08-456d-b890-39f080093ff4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات