728 x 90

زوزه‌های وحشت نمایندگان خامنه‌ای در جمعه‌بازار ولایت از تروریستی نامیدن سپاه جنایتکار

آخوند عاملی نماینده خامنه ای در اردبیل
آخوند عاملی نماینده خامنه ای در اردبیل

زوزه‌های وحشت نمایندگان خامنه‌ای در جمعه‌بازار ولایت

آخوند عاملی نماینده خامنه‌ای در اردبیل: ۱۷ هزار توسط مجاهدین ترور شدند کدام مملکت ۱۷هزار کشته داده که توش رئیس‌جمهور باشد نخست وزیر باشد، امام جمعه باشد، نماینده مجلس باشد، وزیر باشد

 

آخوند عبادی نماینده خامنه‌ای در بیرجند:

می‌گوید سپاه پاسداران تروریست هست، حالا کی می‌گوید؟ کی می‌گوید؟

همانهایی که تفنگها را به‌دست گرفتند به‌هرحال ۱۷هزار همه را ترور کردند

بعد او می‌گوید که سپاه تروریست هست

بعد از جنگ و در حین جنگ منافقین را به جان ملت ما انداختند و ۱۷هزار ترور شدند. کدام مملکت ۱۷هزار کشته داده که توش رئیس‌جمهور باشد، نخست‌وزیر باشد، امام جمعه باشد. نماینده مجلس باشد. وزیر باشد.

وقتی بازار تعطیل است و معامله‌یی صورت نمی‌گیرد تو چطوری قیمت می‌گذاری؟ جمهوری اسلامی هر قدر کانالهای نرخ‌سازی داخلی را بست دید کانال اصلی از آلبانی و ترکیه است و موساد از آنجا وارد شده و قیمتها را بالا می‌برد. عجیب این است که مثلا من که وارد این کانال می‌شوم او می‌نویسد ۴۳هزار تومان. من که می‌نویسم ۴۱هزار تومان سریع من را حذف می‌کند (تلویزیون شبکه سبلان (رژیم). ۵اسفند)

 

آخوند عبادی امام جمعه خامنه‌ای در بیرجند ۵اسفند ۱۴۰۱

در مسایل معاصری که هست یکی‌اش می‌گوید سپاه پاسداران تروریست هست حالا کی میگه؟ خیلی عجیب است کی میگه؟ همانهایی که ما تا انقلاب کردیم تفنگها را به‌دست گرفتند به‌هرحال ۱۷هزار همه را ترور کردند بعد او می‌گوید که سپاه تروریست هست.

اینها به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌گویند تروریست خب این یک بحث قضیه هست گلایه ما که از دشمن نیست که گلایه ما این است که آقایون با کمال ننگ بسیاری عده‌یی در داخل همین کشور جمهوری اسلامی هنوز دنبال اونها (تلویزیون خاوران رژیم ۵اسفند).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c9ffac1e-bd84-4e13-9604-cac0f9857f0a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات