728 x 90

زوزه‌های وحشت در جمعه‌بازارهای خامنه‌ای علیه مجاهدین و قیام

آخوند اعرافی، امام جمعه خامنه‌ای در قم
آخوند اعرافی، امام جمعه خامنه‌ای در قم

زوزه‌های وحشت در جمعه‌بازارهای خامنه‌ای

علیه مجاهدین و قیام

آخوند اعرافی، امام جمعه خامنه‌ای در قم- ۱۷شهریور ۱۴۰۲

شاید اوایل انقلاب و در دوره‌هایی که منافقین در یارگیری از نوجوان و جوانان فعال بودند به یاد بعضی از عزیزان باشد اونها برای این‌که نوجوان و جوان را در مسیر ناصحیح قرار دهند به آنها نقش می‌دادند مسئولیت می‌دادند خانه تیمی درست می‌کردند و انواع مسئولیتها را در یک جمع به بچه‌ها و نوجوانان می‌دادند تا اینها را بیاورند در مسیری که خودشان می‌خواستند قرار بدهند.

در همین ایام اخیر باز تعدادی از عزیزان نیروی انتظامی‌مان در حمله اشرار به‌شهادت رسیدند جمع زیادی از مردم و نیروی انتظامی در آشوبها به‌شهادت رسیدند انتظار می‌رود که دستگاههای مسئول در برابر این حادثه‌ها محکم و قاطع باشند اقدامات دقیق درست و صحیح و قاطع در برابر ایجاد ناامنی (تپق) و خدشه به امنیت اجتماعی اتخاذ بکنند و مواضع صحیح و دقیق بدون تساهل و تسامح در برابر شکنندگان امنیت داشته باشند.

(تلویزیون قم-نور رژیم ۱۷شهریور)

 

آخوند مختاری، امام جمعه خامنه‌ای در بیرجند- ۱۷شهریور ۱۴۰۲

موضوع مستمری که در خطبه‌های دوم بنا شد مطرح کنیم و شروع کردیم مطالبات سیاسی ناحق بود که چون نا حق است برخلاف عقل و فطرت است برخلاف خواسته عموم مردم است معمولاً به اغتشاش کشانده میشه و آشوب کشانده میشه

هرگز به هیچ دشمنی اجازه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را نخواهیم داد.

یک عده از این کفار و منافقین هستند که عاقل نیستند اهل تفکر نیستند یا مزدور هستند یا غافل هستند به‌دنبال براندازی هستند خب حساب این براندازان دیگه فرق می‌کنه ما به اینها همین جا اعلام می‌کنیم اگر دست از فتنه بردارند و منطق را بپذیرند یا منطق اسلامی را یا منطق عزت ایرانی را یا برای اسلام یا برای ایران با نظام اسلامی همکاری کنند که بهتر اما اگر بخواهند مزدوری بیگانگان کنند و به‌دنبال براندازی باشند نظام اسلامی با اونها سخت برخورد خواهد کرد.

(تلویزیون شبکه خاوران رژیم ۱۷شهریور)

 

آخوند دژکام امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در شیراز - ۱۷شهریور ۱۴۰۲

بدون امام همه ما پراکنده می‌شویم امام باعث غیظ منافقین است منافقها از ولایت فقیه خیلی بدشان می‌آید دیدید چه می‌کنند.

منافقینی که بعضی‌هایشان انسان تعجب می‌کند چه ظاهر بسیار مثلا خودشان را هم موجه جلوه می‌دهند اما چیزی که بهش حمله می‌کنند بحث امامت و ولایت است این نفاق است نفاق از این‌که ولایت در کشور اسلامی حکم براند ناراحت هستند.

جهاد تبیین واجب فوری است ما خیال می‌کنیم که باید دست روی دست بگذاریم بشینیم دشمن بابا دارد فاجعه تحریف حقایق اسلامی را راه میاندازد یک فکری بکنید همه حوزه‌های علمیه باید غوغا بکنند امروز مراکز علمی باید غوغا بکنند دلسوزان اسلام و انقلاب و تشییع باید غوغا بکنند نگذارید این انحراف ایجاد بشود.

همه علما باید الآن نقش خودشان را به جد ایفا کنند دشمن آمده به میدان این‌که بخواهد منحرف بکند جامعه اسلامی را آقا فرمودند ما به قله‌ها نزدیکیم بعضی‌ها برگشتند گفتند که مثلا وضعیت معیشت اینجوری است یعنی به قله نزدیکیم؟ اینهایی که می‌گویندما به قله نزدیک نشده‌ایم هدف را می‌گویند اقتصاد است بعد دارد می‌گوید به هدف نمی‌رسید هدف این انقلاب چیست می‌فرماید هدف اصلی انقلاب تشکیل حکومت جهانی اسلام است.

(تلویزیون شبکه فارس رژیم ۱۷شهریور)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e945e7d7-89d0-44cd-a9d2-0cb4cc1641a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات