728 x 90

زوزه‌های وحشت حکومت آخوندی از به آتش‌کشیده شدن تصویر بزرگ خمینی ملعون در قم

تلویزیون رژیم: حادثه‌یی تلخ در قم اتفاق افتاد. تمثال خمینی در میدان مرجعیت توسط عده‌یی معدود به آتش کشیده شد؛ محکومیت اقدام منافقانه در راهپیمایی نماز گزاران جمعه.

خبرگزاری مهر آخوندی: راهپیمایان با تصاویری از خمینی و خامنه‌ای و قاسم سلیمانی، اقدام شبانه عده‌یی از منافقین در شهر قم را محکوم کردند.

 

خبرگزاری رسمی رژیم ۱۲فروردین ۱۴۰۱:

بامداد جمعه دوازدهم فروردین‌ماه جاری، تمثال خمینی در بلوار آیت‌الله بروجردی قم، مورد جسارت و هتک حرمت افراد ناشناس قرار گرفت.

نمازگزاران قمی تعرض به تمثال خمینی را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی پس از نمازجمعه، در حالی که تصاویر خمینی، قاسم سلیمانی و پلاکاردهایی با مضمون شعار مرگ بر منافق در دست داشتند، با فریادهایی علیه استکبار جهانی، مزدوران و ایادی پلید آن، اوج نفرت و انزجار خود را از این اقدام مفتضحانه به منصه ظهور گذاشتند (خبرگزاری حکومتی ایران ۱۲فروردین۱۴۰۰).

 

این راهپیمایی پس از نماز جمعه از میدان جانبازان به سمت چهار راه شهدا و بیت تاریخی خمینی برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با اعلام انزجار از اقدام منافقین استکبار جهانی در آتش زدن تمثال خمینی، با در دست داشتن دست‌نوشته‌های مرگ بر منافق و تصاویر خمینی و خامنه‌ای، شعار‌هایی علیه استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا سر دادند. ٰ (خبرگزاری صدا و سیمای آخوندی ۱۲فروردین ۱۴۰۱

 

 

بلافاصله پس از اطلاع از این اتفاق تلخ، گروه‌های زیباسازی و خدمات شهری منطقه جهت انجام امور بازسازی و ترمیم تمثال به محل اعزام می‌شوند که متأسفانه با توجه به بررسی‌های انجام شده به‌علت از بین رفتن بخش عمده‌یی از سازه امکان ترمیم و تعمیر وجود نداشته است.

به همین منظور سازه تمثال قبلی جمع‌آوری‌شده تا پس از ساخت تمثال جدید مجدداً در محل قبلی به‌صورت کامل نصب گردد.

بدون شک این حرکت توطئه‌یی از پیش طراحی‌شده توسط ایادی بیگانه و عناصر خودفروخته است که در آستانه جشن بزرگ سالروز رأی مردم به جمهوری اسلامی به‌قصد تشویش اذهان و نشان دادن دشمنی با مردم و نظام به آن دست‌زده‌اند. (خبرگزاری باشگاه خبرنگاران آخوندی ۱۲فروردین ۱۴۰۱»

 

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویری از خمینی، خامنه‌ای و قاسم سلیمانی اقدام شبانه عده‌یی از منافقین در شهر قم را محکوم کردند و از نیروهای امنیتی خواستند تا افرادی که دست به چنین اقدامی زدند و تمثال خمینی را به آتش کشیدند، شناسایی و محاکمه کنند. (خبرگزاری مهر آخوندی ۱۲فروردین ۱۴۰۱)

 

 

اعرافی امام جمعه قم: عواطف مردم عزیز قم را برانگیخت و قطعاً مسئولان امنیتی و سیاسی مسأله را دنبال خواهند کرد و ریشه‌های قضیه را در خواهند آورد... ما آسیب دیدیم امروز مواجهه با یک جنگ ادراکی سنگین هستیم پایه‌های عقایدی و اخلاقی نسل امروز ما در معرض هجوم هست. (تلویزیون شبکه نور رژیم ۱۲فروردین ۱۴۰۱)

 

 

  • حفاظت نیروی سرکوبگر انتظامی از المانهای سوخته خمینی و بروجردی در میدان موسوم به مرجعیت قم ۱۳ فروردین ۱۴۰۱

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8811f241-a7cb-4d54-8957-757c8e448b18"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات