728 x 90

زوزه‌های حکومت آخوندی از شکست سیرک وزارت اطلاعات در سوئد

شکست سیرک وزارت اطلاعات در سوئد
شکست سیرک وزارت اطلاعات در سوئد

زوزه‌های حکومت آخوندی از شکست سیرک وزارت اطلاعات در سوئد

سایت هابیلیان شعبه وزارت اطلاعات علیه مجاهدین در مشهد: پلیس سوئد مانع از ادامه برگزاری نمایشگاه شد

پلیس پس از برگزاری روز نخست نمایشگاه اجازه استمرار آن در روز دوم در مقابل دادگاه را نداد

 

سایت هابیلیان شعبه وزارت اطلاعات در مشهد با چاپ عکسی از تراکتها و پوسترها و پرده‌نوشته‌های پاره شده اطلاعات آخوندی در نمایش مقابل دادگاه دژخیم حمید نوری نوشت:

شکست سیرک وزارت اطلاعات در سوئد

پلیس سوئد در یک کارشکنی آشکار و غیرقانونی مانع از برگزاری نمایشگاه اسناد هابیلیان در مقابل دادگاه استکهلم شد.

این نمایشگاه پس از کسب مجوزهای قانونی و لازم از مراجع ذی صلاح از جمله پلیس، قرار بود در روزهای ۱۹ و ۲۰خرداد برگزار شود اما پس از برگزاری آن در روز نخست، اجازه استمرار آن در روز دوم و پایانی در مقابل دادگاه داده نشد.

این در حالی است که عناصر مجاهدین پس از این اقدام پلیس، بنرها و تصاویر خود را در محلی که قرار بود نمایشگاه اسناد مجاهدین باشد، بدون مجوز نصب کردند و نمایشگاه خانواده قربانیان ترور در محل دیگری که مناسب فضای نمایشگاهی نبود نصب شد که در آنجا نیز اعضای مجاهدین با حمله به نمایشگاه اقدام به پاره‌کردن تابلوها و بنرها کردند.

در نخستین روز این نمایشگاه نیز به‌دلیل تعلل و ناتوانی نیروهای پلیس مسئول حفظ امنیت، تعدادی از عناصر سازمان مجاهدین خلق با حمله به نمایشگاه، منجر به تخریب و پاره‌شدن تعدادی از تابلوها شدند و در ادامه نیز با حمله به فیلمبردار و خبرنگار شبکه پرس‌تی‌. وی آنها را مورد ضرب و شتم و مسئول نمایشگاه را با چاقو مورد حمله قرار دادند که منجر به بازداشت تعدادی از مجاهدین شد.

اقدام غیرقانونی پلیس سوئد در جلوگیری از برگزاری نمایشگاه در محل مورد توافق، در حالی صورت می‌گیرد که دستگاه قضایی این کشور نیز اخیراً در رویه‌ای غیرمتعارف و ناعادلانه، از اعضای مجاهدین به‌عنوان شاکی و شاهد در جلسه محاکمه حمید نوری بهره گرفت. (سایت حکومتی هابیلیان ۲۰خرداد)

 

خبرگزاری مهر آخوندی ۲۰خرداد ۱۴۰۱: پلیس سوئد مانع از ادامه برگزاری نمایشگاه در استکهلم شد.

این نمایشگاه قرار بود در روزهای ۱۹ و ۲۰خرداد برگزار شود اما پس از برگزاری آن در روز نخست، اجازه استمرار آن در روز دوم و پایانی در مقابل دادگاه داده نشد. (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۰خرداد)

 

به گفته منابع پلیس در سوئد برگزاری نمایشگاه توسط مأموران وزارت اطلاعات برای موافقت با درخواست آن از سوی مزدور شایان طوسی‌نژاد ابتدا تحت عنوان نمایشگاه عکسهای هنری به‌عمل آمده بود. علاوه بر این مزدور مزبور همان کسی است که قبلاً تلویزیون پرس. تی. وی رژیم که مرکز آن در لندن است و از تهران اداره می‌شود، به‌عنوان رهگذر در جریان دادگاه دژخیم حمید نوری مورد مصاحبه قرار گرفته بود. اما رهگذر بی‌اطلاع که به‌عنوان یک ایرانی به محکوم کردن مجاهدین مبادرت کرد اکنون مأمور اطلاعات و گرداننده نمایشگاه وزارت در دفاع از ضرورت قتل‌عام مجاهدین از آب در آمد!

 

شکست سیرک وزارت اطلاعات در سوئد

 

سایت صادق خرازی سفیر سابق رژیم در فرانسه ۲۱خرداد ۱۴۰۱:

عناصر مجاهدین از نخستین لحظات راه‌اندازی نمایشگاه با حمله به برگزار کنندگان مانع از نصب اکثر تصاویر، پوسترها و اسناد شدند و بخش شایان توجهی از آنها را پاره و تخریب کردند.

علی‌رغم کسب مجوزهای لازم و قانونی برای برگزاری این نمایشگاه و مسئولیت تأمین امنیت آن توسط پلیس سوئد، اما تعلل نیروی پلیس باعث شد تا علاوه بر تخریب بخش قابل توجهی از نمایشگاه، خبرنگار شبکه پرس‌تی‌. وی که به همراه فیلمبردارش برای پوشش نمایشگاه در محل حضور داشت مورد تعرض و ضرب و شتم مجاهدین قرار بگیرد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d1ca3ed4-804a-4c69-8be3-feddaba092e9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات