728 x 90

زوزه‌های حکومت آخوندی از برهم ریختن بساط نمایش وزارت اطلاعات رژیم در سوئد

زوزه‌های حکومت آخوندی از برهم ریختن بساط نمایش وزارت اطلاعات رژیم در سوئد
زوزه‌های حکومت آخوندی از برهم ریختن بساط نمایش وزارت اطلاعات رژیم در سوئد

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۲۰خرداد ۱۴۰۱: «از روز گذشته عده‌یی از اعضای مجاهدین با حضور روبه‌روی نمایشگاهی از تصاویر اسناد مجاهدین، تلاش کردند با حمله به آن، آثار جنایت‌های هم گروهکی‌های خود را از بین ببرند.

در جریان حمله به این نمایشگاه، خبرنگار و تصویربردار شبکه بین‌المللی «پرس تی وی» هم که برای پوشش نمایشگاه در صحنه حاضر بودند مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتند و مجموع این اقدامات به‌نحوی بود که پلیس سوئد به واسطه ایجاد تشنج در شهر استکهلم وارد میدان شده است.

مجاهدین از چندی پیش با حمایت‌های دستگاه قضایی سوئد در جریان برگزاری یک دادگاه نبرای حمید نوری اقدامات غیرقانونی گسترده‌یی را در خاک سوئد انجام داده‌اند» (خبرگزاری تسنیم رژیم ۲۰خرداد)

 

سایت مشرق نیوز سپاه پاسداران ۱۹خرداد ۱۴۰۱: «به گزارش مشرق، به همت بنیاد هابیلیان نمایشگاهی از اطلاعات و اسناد مربوط مجاهدین در مقابل دادگاه استکهلم آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه در مقابل ساختمان دادگاهی برگزار می‌شود که مدتی قبل در جریان محاکمه «حمید نوری، توسط دستگاه قضایی سوئد، در جایگاه شاکی و شاهد قرار گرفته بودند!

این رفتار غیرمتعارف با اعتراضات مکرر خانواده قربانیان ترور مواجه شد و آنها در مکاتبات خود با مقامات سیاسی و قضایی سوئد و در دیدار با سفیر این کشور در تهران، نسبت به دعوت دادگاه از تروریستها برای ادای شکایت و شهادت، اعتراض و آن را رویه‌ای در تغییر جایگاه «جلاد» و «شهید» دانستند؛ از این رو، برگزاری نمایشگاهی در مقابل این دادگاه سیاسی مورد توجه بنیاد هابیلیان قرار گرفت».

 

خبرگزاری سپاه پاسداران ۱۹خرداد ۱۴۰۱: «اقدامات شبه مجاهدی در سوئد! خبرنگار و فیلمبردار پرس تی وی، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند».

خبرگزاری صدا و سیمای رژیم ۱۹خرداد ۱۴۰۱: «اعضای مجاهدین خبرنگار و تیم خبری پرس. تی. وی را که در حال تهیه گزارش از نمایشگاه در استکهلم بودند مورد حمله قرار دادند».

 

دلخوری و سوخته دماغی بازجوی شکنجه‌گر محمد جواد هاشمی نژاد، گرداننده شعبه وزارت اطلاعات علیه مجاهدین در مشهد به نام هابیلیان

سید محمدجواد هاشمی‌نژاد در گفتگو با شهرآرانیوز درباره حمله ساعتی قبل به نمایشگاه این بنیاد مقابل دادگاه سوئد توسط (مجاهدین) اظهار کرد: ما در تقابل با به‌اصطلاح دادگاه سوئد که یک دادگاه کاملاً سیاسی و یک طرفه علیه یک شهروند ایرانی به نام حمید نوری بوده این اقدام را انجام دادیم... .

پلیس سوئد هم آنجا حضور داشته اما تقریباً اقدام خاصی برای این‌که تأمین امنیت صورت گیرد وجود نداشته بلکه بعد از این‌که مجاهدین برنامه‌ٔ خود را انجام دادند به‌صورت صوری چند نفر را بازداشت کردند در حالی که آنها چاقو به دست بوده و به خبرنگار حمله کردند اما معمولاً در سابقه‌ٔ این نوع اقدامات مجاهدین این‌گونه بوده که پلیس به‌صورت صوری یک بازداشتی می‌کنند و بعد از چند ساعت آنها را بدون هیچ تبعاتی آزاد می‌کنند.

هاشمی‌نژاد گفت خبرنگار وزارتی شبکه پرس. تی. وی رژیم که برای تهیه گزارش از نمایشگاه بنیاد هابیلیان آنجا بوده در اثر حمله مجاهدین زخمی شده است.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c2ae495b-6eef-4838-8805-83e6eb3e5495"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات