728 x 90

زاهدان بپامی‌خیزد - مرگ بر خامنه‌ای، برادر شهیدم، خونتو پس می‌گیرم؛ اتحاد، انقلاب، آزادی، این‌همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

زاهدان بپامی‌خیزد

مرگ بر خامنه‌ای، برادر شهیدم، خونتو پس می‌گیرم؛ اتحاد، انقلاب، آزادی؛ این‌همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت؛

مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر؛ ساواکی‌های دیروز، سپاهی‌های امروز، پیوندتان مبارک؛

 

امروز جمعه ۱۹خرداد، مردم زاهدان به‌رغم استقرار نیروهای سرکوبگر و تدابیر امنیتی شدید، بار دیگر پس از نماز جمعه علیه اعدام، سرکوب و غارتگری پاسداران و مافیای وابسته به خامنه‌ای، در خیابانهای این شهر دست به تظاهرات زدند. آنها شعار می‌دادند: «مرگ بر خامنه‌ای»، «برادر شهیدم، خونتو پس می‌گیرم»، «می‌کشم می‌کشم، آن که برادرم کشت»، «زندانی سیاسی آزاد باید گردد»، «این‌همه سال جنایت، مرگ بر این ولایت» و «ایرانی اتحاد، انقلاب، آزادی».

تظاهر کنندگان پلاکاردهایی با خود حمل می‌کردند که بر روی آنها نوشته بود: «نه سلطنت نه رهبری، دموکراسی برابری»، «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه چه رهبر»، «ساوکی‌های دیروز، سپاهی‌های امروز، پیوندتان مبارک»، «آزادی می‌آید، با می‌توان و باید» و «سلطنت ولایت، یکصد سال جنایت».

خانم مریم رجوی با درود به هموطنان دلیر بلوچ گفت زاهدان در جمعه‌ای دیگر برای انقلاب و آزادی بپا خاست و با استمرار خیزش و قیام، عزم قاطع مردم ایران را برای سرنگونی رژیم آخوندها و نفی هر نوع دیکتاتوری و استقرار جمهوری دموکراتیک بازتاب کرد.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۹ خرداد ۱۴۰۲ (۹ ژوئن ۲۰۲۳)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/29cf3196-dd82-4965-8ebf-6df1c668ef0b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات