728 x 90

رژیم آخوندی رسماً برنج را گران کرد

گران کردن برنج توسط رژیم
گران کردن برنج توسط رژیم

سایت حکومتی مردم فردا روز دوشنبه ۲۵بهمن از گران کردن برنج توسط رژیم خبر داد و نوشت: شرکت بازرگانی دولتی رسماً برنج‌های وارداتی را گران کرد.

بنا به این گزارش حسن حنان عضو هیأت مدیره، و از مقامهای بازرگانی رژیم آخوندی در نامه‌یی در ٢٣بهمن١۴٠٠ از افزایش رسمی قیمت برنج‌های وارداتی توسط دولت و در اجرای دستور وزیر جهاد کشاورزی خبر داده است.

بر اساس این نامه شرکت بازرگانی دولتی رژیم قیمت مصرف کننده برنج هندی ۱۱۲۱ را به کیلویی ۲۴۰هزار ریال و قیمت برنج پاکستانی را به ۲۵۰هزار ریال افزایش داده است. پیش از قیمت برنج هندی ١٨هزار و ۵٠٠تومان و قیمت برنج پاکستانی ٢٠هزار و ۵٠٠تومان بود.

در متن این نامه با موضوع نرخ فروش برنج هندی و پاکستانی که در تاریخ ۲۳بهمن‌ماه ۱۴۰۰ منتشر شده، آمده است: حسب تصمیمات متخذه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی و در اجرای دستور مقام عالی وزارت، نرخ فروش اقلام برنج هندی ۱۱۲۱ و پاکستانی ذخایر راهبردی به شرح ذیل اصلاح و از تاریخ ۱۴بهمن‌ماه ۱۴۰۰ اجرایی شده است.
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/06e394fe-92cb-4564-85e8-657e5fb40669"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات