728 x 90

رویترز: پاکستان سفیر خود را از ایران فراخواند، سفیر رژیم ایران اجازه بازگشت به پاکستان را ندارد

وزارت‌خارجه پاکستان
وزارت‌خارجه پاکستان

سخنگوی وزارت‌خارجه پاکستان روز چهارشنبه ۲۷دی گفت: پاکستان سفیر خود را از ایران فراخوانده است و سفیر رژیم ایران در پاکستان که به ایران سفر می‌کند اجازه بازگشت ندارد.

وزارت‌خارجه پاکستان گفت: پاکستان تمام دیدارهای جاری و سطح بالا بین پاکستان و ایران در روزهای آینده را به‌حالت تعلیق درآورد.
وزارت‌خارجه پاکستان: سفیر ایران که به ایران بازگشته اجازه بازگشت به پاکستان را نخواهد داشت.

پاکستان حمله موشکی و تعدی به رزمندگان جیش‌العدل(ارتش عدالت) را محکوم کرد

خبرگزاری فرانسه، روز چهارشنبه ۲۷دی نوشت: پاکستان می‌گوید ایران حمله هوایی مرگباری را در خاک این کشور انجام داده است.

پاکستان این حمله را که اواخر روز سه‌شنبه در نزدیکی مرز مشترک دو کشور انجام شد، محکوم کرد و آن را کاملاً غیرقابل قبول خواند و گفت که این حمله بی‌دلیل و تحریک‌ناشده بوده است.
پاکستان روز چهارشنبه گفت که رژیم ایران پس از حملات تهران در عراق و سوریه علیه آنچه که «گروه‌های تروریستی ضدایرانی» خوانده بود، به خاک پاکستان نیز حمله هوایی انجام داده که منجر به کشته شدن ۲کودک شده است.
در بیانیه رسمی پاکستان اشاره‌یی نشده است که این حمله در کجا انجام شده است، اما رسانه‌های پاکستانی می‌گویند که این حمله در نزدیکی پنجور در استان بلوچستان جنوب غربی بوده است، جایی که دو کشور مرز کم‌جمعیتی نزدیک به ۱۰۰۰کیلومتر(۶۲۰ مایل) مشترک دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/25b7365b-6124-4308-b8ec-8d50a98fa499"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات