728 x 90

رویترز: مجتمع نفتی به نتیجه احتمالی مذاکرات هسته‌یی ایران و آمریکا چشم دوخته

مجتمع نفتی
مجتمع نفتی

خبرگزاری رویترز روز دوشنبه ۱۸بهمن در مورد نتیجه مذاکرات وین نوشت: مجتمع نفتی به نتیجه احتمالی مذاکرات هسته‌یی ایران و آمریکا چشم دوخته است.

این خبرگزاری روز گذشته نیز در باره احتمال به نتیجه رسیدن مذاکرات نوشت: پس از این‌که نفت خام آمریکا و برنت در روز جمعه به بالاترین حد خود در چند سال گذشته رسیدند، معامله گران گفتند که سیگنال‌های جدید مبنی بر این‌که مذاکرات بین مقامات آمریکایی و ایران ممکن است به نتیجه نزدیک شود، می‌تواند از روند صعودی نفت خارج شود.

قیمت هر بشکه نفت برنت در ساعت ۲۲: ۱۲ بوقت شرق آمریکا با ۵ سنت معادل ۰.۱ درصد کاهش به ۹۳.۲۲ دلار رسید. روز یکشنبه (0312 GMT روز دوشنبه). قیمت شاخص در روز جمعه به ۹۳.۲۷ دلار در هر بشکه رسید که پیش از این به بالاترین حد خود از اکتبر ۲۰۱۴ به ۹۳.۷۰ دلار رسیده بود.
پیش‌بینی این‌که واشنگتن و تهران در احیای توافقی که توسعه تسلیحات هسته‌یی این کشور اوپک را محدود می‌کند پیشرفت کرده‌اند، عرضه نفت خام را افزایش می‌دهد.. . یک مقام اروپایی که نخواست نامش فاش شود، گفت که نمایندگان ارشد در مذاکرات وین - که غیرمستقیم هستند زیرا ایران تاکنون از نشستن با دیپلمات‌های آمریکایی خودداری کرده است احتمالاً روز سه‌شنبه در پایتخت اتریش دیدار خواهند کرد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d0e26fcb-a2b4-4921-b3f4-c90ed44e0fd3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات