728 x 90

رویترز: قانونگذاران از بایدن می‌خواهند که تأخیر تخلیه نفتکش توقیف شده ایران را حل و فصل کند

کانال کشتی هیوستون و پالایشگاه‌های مجاور آن، بخشی از بندر هیوستون- عکس از رویترز
کانال کشتی هیوستون و پالایشگاه‌های مجاور آن، بخشی از بندر هیوستون- عکس از رویترز

رویترز روز چهارشنبه ۲۵مرداد در گزارشی نوشت: قانونگذاران از بایدن می خواهند که تأخیر تخلیه نفتکش توقیف شده ایران را حل و فصل کند.
قانونگذاران آمریکایی از هر دو حزب سیاسی از جو بایدن و اعضای دولتش خواسته‌اند تا تأخیر چند ماهه در انتقال محموله نفت نفتکش توقیف شده رژیم ایران در آبهای تگزاس را حل کنند.
کشتی سوئز راجان (Suez Rajan) از ۳۰ماه مه در نزدیکی گالوستون (Galveston) در ۸۰کیلومتری از هوستون گیر کرده است، ایالات متحده این نفتکش را در یک عملیات اعمال تحریم‌ها توقیف کرده است.
رویترز نوشت: تأخیر در تخلیه محموله نیز تا حدی به‌دلیل ترس از پیامدهای رژیم ایران است.

یکی از سرکردگان ارشد نیروی دریایی سپاه پاسداران ماه گذشته گفت که رژیم ایران در برابر هر شرکت نفتی که نفت ایران را از نفتکش توقیف شده تخلیه کند، تلافی خواهد کرد.
سناتورهای جونی ارنست جمهوری‌خواه، و ریچارد بلومنتال دموکرات، و دیگر قانون‌گذاران در سنا و مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌یی به بایدن و مقامات ارشد دولت گفته‌اند که اگر ترس شهروندان آمریکایی و شرکت‌های درگیر دائماً از تلافی ایران باشد اجرای تحریم‌های نفتی بی‌اهمیت خواهد افتاد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a652f47-6c7f-42e8-b696-890eaf516ce3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات