728 x 90

رویترز: افزایش درخواستهای دموکراتها برای کنار رفتن جو بایدن از رقابتهای انتخاباتی

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا
جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا

خبرگزاری رویترز چهارشنبه ۱۳تیر، در گزارشی نوشت به‌رغم حمایت نمایندگان ارشد حزب دموکرات آمریکا از جو بایدن برای انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا اما به‌دلیل کهولت سن بایدن، هم‌اکنون شمار اعضای حزب دموکرات که خواهان جایگزین دیگری به جای او هستند رو به افزایش گذاشته است.

دموکراتها عملکرد جو بایدن در اولین مناظره انتخاباتی در مصاف با دونالد ترامپ را «ضعیف» توصیف کردند و جو بایدن نیز به این موضوع اعتراف کرده است اما او اصرار دارد که به مبارزات انتخاباتی ادامه دهد.
خبرگزاری رویترز گزارش داد که سه تن از نمایندگان حزب دموکرات، یکی خواهان کناره‌گیری جو بایدن از رقابتهای انتخاباتی و جایگزین شدن فرد دیگری به جای او هستند.
در ادامه این گزارش آمده است، نانسی پلوسی رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا از حزب دموکرات نیز از عملکرد ضعیف بایدن در مناظره انتخاباتی ابراز نگرانی کرده است وهم اکنون ۲۵نماینده دموکرات در حال آماده شدن برای ارائه درخواست رسمی به جو بایدن جهت کناره‌گیری از رقابتهای انتخاباتی هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e644ca80-9ecb-4533-95eb-67a7223ec19e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات