728 x 90

رویترز: اتحادیه اروپا با جنبه‌های فنی تحریم‌ها علیه تهران که از هفته آینده اجرایی می‌شود، موافقت کرده است

اتحادیه اروپا
اتحادیه اروپا

خبرگزاری رویترز روز ۱۹مهرماه نوشت: فرانسه می‌گوید شهروندش به‌تازگی در ایران بازداشت شده است، تحریم‌های اتحادیه اروپا در راه است.

وزیر خارجه فرانسه روز سه‌شنبه گفت که ۵نفر از اتباع این کشور در ایران در بازداشت هستند و اتحادیه اروپا با جنبه‌های فنی تحریم‌ها علیه تهران که از هفته آینده اجرایی می‌شود، موافقت کرده است.

پس از پخش ویدئویی که در آن یک زوج فرانسوی ظاهراً به جاسوسی اعتراف می‌کنند، پس از هفته‌ها ناآرامی که ایران با دشمنان خارجی مرتبط کرده است، فرانسه در ۶اکتبر ایران را به "اقدامات دیکتاتوری" و گروگان گرفتن شهروندانش متهم کرد... .

اعتراضات ضددولتی در ایران به‌دلیل کشته شدن مهسا امینی ۲۲ساله در بازداشت پلیس در ماه گذشته، اتحادیه اروپا را وادار کرد تا از آمریکا، کانادا و انگلستان در اعمال تحریم‌ها پیروی کند.

اتحادیه اروپا دیروز با جنبه‌های فنی بسته تحریمی موافقت کرد که کسانی را که در پشت سرکوب قرار دارند هدف قرار می‌دهد. کولونا با اشاره به نشست آتی وزرای خارجه اتحادیه اروپا گفت: «این [بسته تحریمی]روز دوشنبه تأیید خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b917d9e5-7871-4b51-a283-7bdb6b26d9f9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات