728 x 90

روشدن فضاحت خانه ۳۰میلیاردی آخوند ریاکار علیرضا پناهیان!

علیرضا پناهیان
علیرضا پناهیان

فضیحت خانه ۳۰میلیارد تومانی آخوند ریاکار باند خامنه‌ای علیرضا پناهیان، با انزجار مردم در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده و جنگ‌وجدال باندهای غارتگر حکومتی را تشدید کرده است.

پاسدار شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان روز پنجشنبه ۲۰شهریور در تلاش برای رفع و رجوع این رسوایی، نوشت: پناهیان هم مانند هر روحانی دیگر، احتمال اشتباه و خطا در برداشت از مبانی دینی و مسائل سیاسی وجود دارد. مثلاً این بخش از سخن ایشان در توضیح چگونگی تهیه خانه مسکونی خود که گفته‌اند «مانند خمینی که هدیه‌ای زندگی می‌کردند و خامنه‌ای که با هدیه رفقایش زندگی می‌کنند من هم این‌گونه زندگی می‌کنم» حساب شده و شایسته نبود.

نماینده خامنه‌ای در کیهان در واکنش به حملات باند رقیب نوشت: این‌که پناهیان فلان خانه را از کجا آورده، چه ربطی به انتقاد از سخنان او دارد؟

آخوندپناهیان از آخوندهای سرسپرده خامنه‌ای درباره آپارتمان سی میلیارد تومانی خود در مجتمع مسکونی سعادت آباد تهران، گفت: «این آپارتمان از هدایای رفقاست. بابا یک خونه که ما یک واحدشو داشتیم

همین الآن هم من یک واحد بیشتر خونه ندارم تو تهران اونهم رفقا جمع شدن هدیه‌ای. مثل امام هدیه‌ای زندگی می‌کرد. مقام معظم رهبری هم با هدیه رفقاش زندگی می‌کنه ماهم همین‌طور دنبال پول در آوردن هیچوقت نبودیم».

روزنامه حکومتی همشهری درباره فضیحت خانه ۳۰میلیارد تومانی آخوند پناهیان نوشت: «پاسخ پناهیان مبنی بر این‌که این خانه هدیه دوستان است هزاران پرسش جدید ایجاد کرده است.

او مدعی شده هر چه دارد، بخشش دوستان است و زندگی‌اش از راه هدایای دوستان می‌گذرد. سؤالی که برای کاربران شبکه‌های اجتماعی و مردم ایجاد شده، این است که چرا آنها از این دوستان ندارند».

روزنامه حکومتی مردم‌سالاری نیز با اشاره به واکنش اجتماعی شدید کلاهبرداری حکومتی با هراس نوشت: «آمار ارتباطات مالی نخبگان حکومتی با بنیاد‌های خیریه و نهاد‌هایی که کمکهای بلاعوض دارند باید به‌صورت مشخص و دقیق منتشر شود و به آگاهی عموم مردم برسد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/039f475e-a7b7-4362-aed5-2c714adcb789"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات