728 x 90

روزنامهٔ ایندیپندنت: مریم رجوی، خواستار محکومیت قاطع سازمانهای بین‌المللی در قبال اعدامها شد

پاریس - آکسیون ایرانیان آزاده - آرشیو
پاریس - آکسیون ایرانیان آزاده - آرشیو

روزنامهٔ ایندیپندنت انگلستان در گزارشی به تظاهرات هواداران شورای ملی مقاومت ایران در اعتراض به اعدام سه جوان قیامی پرداخت و نوشت: «به‌دنبال موج اعدام‌های اخیر در ایران، تظاهراتی در خیابان داونینگ (مقر نخست‌وزیری انگلستان) برگزار شد. این تظاهرات در همان روزی برگزار شد که مقامات (رژیم) ایران ۳تن را که در ارتباط با اعتراضات سراسری ضدحکومتی سال گذشته به‌اعدام محکوم شده بودند، اعدام کردند.

مجید کاظمی، ۳۰ساله، صالح میرهاشمی ۳۶ساله و سعید یعقوبی ۳۷ساله به‌اتهام دست‌داشتن در تیراندازی که منجر به‌کشته‌شدن نیروهای امنیتی در اصفهان در ۲۵آبان شد، محکوم شدند.

سه گل رز، برای هر قربانی، روی دیواری در مقابل خیابان داونینگ قرار داده شده بود؛ این تجمع توسط شورای ملی مقاومت ایران سازماندهی شد.

مریم رجوی پرزیدنت (منتخب) شورای ملی مقاومت گفت: «من از سازمان‌ملل، اتحادیهٔ اروپا و کشورهای عضو می‌خواهم که موج هشداردهندهٔ اعدامها را به‌شدت محکوم کنند و سریعاً اقداماتی را به‌اجرا بگذارند که رژیم آخوندها را وادار به‌توقف چرخهٔ وحشیانهٔ دستگیری، شکنجه و کشتار بکند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f209b79-5826-44e0-bcc1-6bea6fd3f495"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات