728 x 90

روزنامه حکومتی همشهری: روند صعودی کرونا دست‌ کم در ۹ استان کشور

کرونا و تراکم نفرات در طرح مسخره فاصله گذاری اجتماعی
کرونا و تراکم نفرات در طرح مسخره فاصله گذاری اجتماعی

روزنامه حکومتی همشهری ۶اردیبهشت ۹۹ در رابطه با تأثیر شکستن قرنطینه بر آمار رسمی ابتلا و مرگ بر اثر کرونا و روند صعودی این بیماری نوشت: «شکستن قرنطینه البته تأثیر خود را بر آمار رسمی ابتلا به این ویروس و مرگ هم داشته و در آخرین گزارش رسمی کمیته اپیدمیولوژی ستاد مقابله با کرونا، وضعیت صعودی در دست‌کم ۹ استان دیده می‌شود؛ بر اساس این گزارش که به‌تازگی منتشر و با آمار تا سوم اردیبهشت تحلیل شده است، ۹ استان قم، مرکزی، ایلام، اردبیل، گیلان، گلستان، همدان، کهگیلویه ‌و بویراحمد و خوزستان روند صعودی ابتلا به ویروس کرونا و مرگ بر اثر آن را تجربه کرده‌اند. این تحلیل اگر چه می‌گوید در حال حاضر هیچ استانی در وضعیت قرمز نیست اما درباره روزهای آینده هشدار جدی می‌دهد. این اطلاعات در حالی است که آمار رسمی هم‌چنان روند به‌نسبت ثابت و پایداری را طی می‌کنند و اثری از هشدارهای جدی کارشناسان در این آمار دیده نمی‌شود.

روند کش‌دار زندگی زیر فشار ویروس کرونا و هم‌چنین آسیب‌ کم‌سابقه به کسب‌وکار مردم، چهره خیابانهای شهرهای بزرگ ایران را تغییر داده و حالا به‌سختی می‌توان اثری از قرنطینه یا فاصله‌گذاری اجتماعی در کلان‌ شهرهای ایران مشاهده کرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e615160-fc0a-47f4-a152-15d5b30a37ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات