728 x 90

روزنامه حکومتی هم میهن: فسادهایی که برای رد گم کنی، به خروج دلار از کشور رسیده است

شهرداری تهران
شهرداری تهران

با بالا‌گرفتن درگیریهای باندهای رژیم آخوندی پس از نمایش انتخابات، روزنامه حکومتی هم میهن در گزارشی به تاریخ یکشنبه ۲۴ تیر، با افشای گوشه‌یی از فساد در شهرداری تهران، خبر از فروش پستهای شهرداری تهران داد.
این روزنامه با استناد به ویدئویی که در فضای مجازی ویرال شده می‌نویسد: «خرید و فروش پست‌های شهرداری تهران به امروز و دیروز بر نمی‌گردد. از دیرباز شائبه خرید و فروش پست وجود داشته، اما تاکنون کسی آن را علنی نکرده بود و همیشه توسط مدیران ارشد شهری پایتخت انکار شده است. اما این‌طور که از ظواهر امر و این ویدئو پیداست در این دوره از مدیریت شهری سطح مطالبات تغییر کرده و برای سرمایه‌گذاریها و خرید ملک در خارج از ایران (ترکیه و قبرس) رسیده است».
روزنامه هم میهن در گزارش خود به‌نقل از ویدئو یاد شده می‌نویسد: «به دوربین زل زده و پروسه که برای رسیدن به پست معاونت شهرسازی منطقه یک پشت سر گذاشته را تعریف کرده و به صراحت می‌گوید: «۳بار در دفتر آقای «ص»، مشاور شهردار تهران جلسه برگزار کردیم و بیش از ۸ بار در میز خدمت نمازجمعه با او جلسه گذاشتیم. جلسات مختلفی با شهردار منطقه یک هم داشتیم تا من معاون شهرسازی منطقه یک شوم. به همه و حتی به معاون شهردار تهران نیز به‌عنوان معاون شهرسازی منطقه یک معرفی شدم. در آخر از من ۴۰۰سکه طلا و ۴۵۰هزار دلار پول بابت خرید یک ویلا در آلانیا که توسط محمدحسین خزعلی در حال ساخت است مطالبه کردند، در غیر این‌صورت به آن پست نمی‌رسیدم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c158bd63-7657-4b31-9259-e7ed6711f2f4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات