728 x 90

رودی جولیانی: زمان آن است که اروپا دادن پول نقد به رژیم ایران برای حمایت از تروریسم را متوقف کند

توئیت رودی جولیانی درباره حمله به نفتکشها در دریای عمان
توئیت رودی جولیانی درباره حمله به نفتکشها در دریای عمان

رودی جولیانی در واکنش به ادعای رژیم آخوندی در تکذیب حمله به نفتکشها در دریای عمان گفت: رژیم ایران می‌گوید به نفتکشها که فقط در ۱۰مایلی از بندر ایران قرار دارد، حمله نکرده‌اند. آنها همچنین می‌گفتند که در حملات طراحی شده در سال ۲۱۰۸ در آلبانی و پاریس(علیه مجاهدین خلق ایران) هم شرکت نداشت، در حالی که داشتند.

 

جولیانی افزود: زمان آن فرا رسیده است که اروپا دادن پول نقد به این رژیم برای حمایت از تروریسم را متوقف کند.

 

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز ۲۴خرداد۹۸ در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس‌ نیوز گفت: «رژیم ایران حمله به نفتکشها را انجام داده است».

چند ساعت پس از انتشار ویدئویی از جانب ارتش آمریکا که یک قایق پاسداران را در حال برداشتن یک مین چسبنده عمل نکرده از بدنه یکی از نفتکشها نشان می‌داد رئیس‌جمهور آمریکا به شبکه تلویزیونی فاکس‌ نیوز گفت:‌ «اسم رژیم ایران بر همه جای این عملیات نوشته شده است».

دونالد ترامپ گفت:‌ این کار رژیم ایران بود به این دلیل که در تصویر شما می‌توانید قایق را ببینید. یکی از مینها عمل نکرده و احتمالاً در همه جایش رد رژیم ایران نوشته شده بود. شما دیدید که در شب آن قایق تلاش می‌کند مین منفجر نشده را بردارد و این فیلم افشا‌ شده است. این قایق رژیم ایران است. این خود آنها بودند. آنها نمی‌خواستند مدرکی بر جا گذاشته باشند».

 

بدنبال  حمله به نفتکشها در دریای عمان، پنجشنبه ۲۳خرداد۹۸ مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا طی  سخنانی در وزارت امور خارجه آمریکا گفت:

«ارزیابی دولت آمریکا این است که رژیم ایران مسئول حملاتی است که امروز در دریای عمان اتفاق افتاده است.

این ارزیابی بر اساس اطلاعات و تسلیحات استفاده شده و سطح کارشناسی لازم برای اجرای این عملیات بوده است.

عملیات مشابه اخیر رژیم ایران علیه کشتیرانی و این واقعیت که هیچ گروه نیابتی در این منطقه این میزان امکانات و حرفه‌یی بودن با این میزان بالا از پیچیدگی را دارا نیست قابل‌ توجه می‌باشد.

این تنها جدیدترین مورد از یک سلسله حملات است که با تحریک رژیم ایران و نوچه‌هایش علیه منافع آمریکا و متحدانش انجام می‌شوند.

اینها باید در زمینه‌یی از ۴۰سال تجاوزات علیه کشورهای آزادیخواه دیده و بررسی شوند.

-در ۲۲آوریل رژیم ایران به جهان وعده داد که جریان نفت در تنگه هرمز را مختل می‌کند و حالا تلاش می‌کند تا همین وعده را محقق کند.

-در اوایل ماه مه سپاه پاسداران اقدام به ارسال مخفیانه سلاحی که قادر به پرتاب موشک کرد نمود

-در ۱۲ماه مه رژیم ایران به ۴کشتی تجاری در نزدیک تنگه هرمز حمله کرد

-در ۱۴ماه مه مزدوران تحت حمایت رژیم ایران با پهپادهای مسلح، دو لوله مهم و استراتژیک نفت در خاک عربستان را مورد حمله قرار دادند

-در ۱۹ماه مه یک موشک در نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد فرود آمد

-در ۲۴مه یک خودرو بمب‌گذاری شده در افغانستان باعث مجروح شدن ۴سرباز آمریکایی شد و ۴شهروند افغانی کشته و عابران پیاده مجروح شدند.

-روز گذشته مزدوران ایران موشکی را به خاک عربستان پرتاب کردند که به ترمینال ورودی فرودگاه بین‌المللی اصابت کرده و ۲۶نفر را مجروح ساخت.(جزئیات بیشتر)

 

مطالب مرتبط:

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f37d40e-acbe-461d-a662-aed8cfd4df07"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات