728 x 90

روحانی: با رهاسازی آبها ممکن است برای پایان شهریور و اوایل مهر مردم خوزستان دچار مشکل شوند

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند شیاد روحانی روز شنبه ۲مرداد در وحشت از قیام مردم خوزستان و سایر شهرها در اعتراض به بی‌آبی و قطعی برق و یکروز بعد از تو سری خوردن توسط خامنه‌ای، در تلویزیون حکومتی ظاهر شد و گفت: آب سدها را نمی‌توانیم به اندازه کافی رهاسازی کنیم. وی تهدید کرد که نه این‌که امروز نشود رهاسازی کرد منتهی ممکن است برای پایان شهریور و اوایل مهر مردم دچار مشکل شوند.

آخوند روحانی گفت: در این ایام عمدتاً به‌خاطر کم‌آبی و بی‌آبی و خب اگر شرایط ما مثل شرایط سالهای پیش بود ما امروز مشکلی در خوزستان نداشتیم. این‌که مشکل داریم به‌خاطر این‌که آب سدها را نمی‌توانیم به اندازه کافی رهاسازی بکنیم. نه این‌که امروز نشود رهاسازی کرد الآن هر چه آب نیاز... باشد می‌شود رهاسازی کرد منتهی ممکن است برای پایان شهریور و اوایل مهرماه مردم دچار مشکل بشوند.

روحانی شیاد با وقاحت تظاهرات مردم خوزستان در اکثر شهرهای این استان را «تعداد اندک چند ده نفر» توصیف کرد و گفت: باید مشکلات مردم حل بشود اعتراض حق روشن مردم هست و حالا یک تعداد اندک چند ده نفر! را بگذاریم کنار بقیه مردم اعتراض به حقی داشتند.

 

رئیس‌جمهور تاریخ مصرف‌شده ارتجاع در ادامه گفت: وقتی آب ورودی کم می‌شود خوب رهاسازی آب دچار مشکل می‌شود ۱۰میلیارد متر‌مکعب آب پشت سدهای خوزستان امسال کمتر از پارسال هست و خوب اینها مردم را دچار مشکل می‌کند و هم وقتی آب سد ها کم می‌شود نیروگاههای برق‌آبی ما دچار مشکل می‌شود و خوب برق کاهش پیدا می‌کند این هم مشکل بعدی هست گرمای هوا هم مضاعف می‌شود هم در مصرف برق هم وقتی گرما اضافه می‌شود ظرفیت و تولید نیروگاههای ما کاهش پیدا می‌کند در گرما همه اینها دست به دست هم داده... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e3cc4ba-f9e5-433b-bab1-479b8aebf2af"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات