728 x 90

رزمایش نمایشی و شکست فضاحت‌بار سفر رئیسی به مسکو در تنگنای مذاکرات اتمی

رزمایش نمایشی در تنگنای مذاکرات اتمی
رزمایش نمایشی در تنگنای مذاکرات اتمی

به‌دنبال سفر امیرعبداللهیان به چین و هم‌زمان با بازگشت رئیسی جلاد از سفر شکست‌خورده به روسیه، حکومت آخوندی با بوق و کرنای بسیار برگزاری مانوری با شرکت ۱۱یگان نیروی دریایی ارتش، سه یگان نیروی دریایی سپاه، سه یگان روسیه و دو یگان نیروی دریایی چین را تحت عنوان مسخره رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی۲۰۲۲ در منطقه شمال اقیانوس هند اعلام کرد.

تاج‌الدینی سخنگوی این مانور به‌طرز مضحکی گفت: در مرحله اول یگانهای شناور جمهوری اسلامی، چین و روسیه به سرفرماندهی ناوشکن تمام ایرانی جماران و با استفاده از سلاحهای کالیبر ۲۰میلیمتری به‌سوی اهدف سطحی از پیش تعیین‌شده در دریا تیراندازی کردند. (خبرگزاری حکومتی مهر اول بهمن)

خبرگزاری سپاه پاسداران ساعاتی پس از اعلام شروع این مانور گزارش داد: رزمایش با رژه یگانهای سطحی شرکت‌کننده در رزمایش از مقابل ناوشکن دنا پایان یافت. (خبرگزاری حکومتی فارس اول بهمن)

 

سفر شکست‌خورده رئیسی جلاد به روسیه مایه تشدید بحران در درون رژیم آخوندی شد و موجی از اعتراض و استهزاء رسانه‌های حکومتی و شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. آخوند بیگدلی «دست‌آوردهای سفر ابراهیم رئیسی به روسیه» را به‌صورت تمسخر‌آمیزی ردیف کرد و نوشت:

دیدار با پوتین از فاصله چند متری!

تشکر رئیسی از پوتین بابت عضویت ایران در پیمان شانگهای.

تذکر پوتین به رئیسی که جمهوری اسلامی در پیمان شانگهای عضو ناظر است نه عضو اصلی... !

سخنرانی در دوما.

دکترای افتخاری.

تکذیب انعقاد قرارداد... ! و غیره.

(کانال تلگرامی آخوند رحمت‌الله بیگدلی اول بهمن)

 

در حالی‌که موج تمسخر رئیسی جلاد به‌خاطر نمایش نماز خواندن در کاخ کرملین در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است، آخوند حسینی همدانی، امام جمعه خامنه‌ای در کرج به‌نحو مضحکی گفت: احتمال دارد که رئیسی در کاخ‌سفید نماز بخواند. زیرا این نمازی که در کاخ کرملین خوانده شد پیام مهمی در پی داشت.

وی افزود: آمریکا بهتر است فرصت محدود مذاکرات اتمی را از دست ندهد. (روزنامه حکومتی همشهری آنلاین اول بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa57ec3d-3241-4b4f-8cbf-49a2942cd68d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات