728 x 90

رجزخوانی و تهدید امیرعبداللهیان در عین وحشت از عواقب جنگ‌افروزیهای رژیم

امیرعبداللهیان وزیر خارجه رژیم آخوندی
امیرعبداللهیان وزیر خارجه رژیم آخوندی

امیرعبداللهیان وزیر خارجه رژیم نیز در عین وحشت از عواقب جنگ‌افروزیهای رژیم، بار دیگر به رجزخوانی و تهدید پرداخت و گفت: هر احتمالی در هر لحظه‌ای وجود دارد و منطقه از کنترل خارج خواهد شد.

وزیر خارجه رژیم افزود: پیام‌هایی که آمریکایی‌ها به ایران می‌دهند ارزش پاسخ دادن ندارد... ما نه به گروه‌های مقاومت در منطقه دستور می‌دهیم و نه آنها رو منع می‌کنیم. 

وزیر خارجه رژیم اول آبان ۱۴۰۲:

مایلم بار دیگر تأکید کنم امروز منطقه به مانند بشکه باروت هست و هر لحظه هر اتفاق خارج از کنترلی ممکن است در منطقه رخ بدهد لذا تا دیر نشده همه طرفهای دخیل در این آتش‌افروزی رو به‌طور مشخص آمریکا و رژیم صهیونیستی رو توصیه می‌کنیم و هشدار می‌دهیم نسبت به این‌که کشتار زنان کودکان و غیرنظامیان را فوراً متوقف کنند.

من شب گذشته با آقای اسماعیل هنیه و آقای زیاد نخاله رهبران حماس و جهاد اسلامی به‌صورت تلفنی گفتگو داشتم در جریان آخرین وضعیت در غزه و کرانه باختری قرار گرفتم نکته مهم این هست شاید برای شما اصحاب رسانه هم جالب باشه که رهبران مقاومت تأکیدشان بر این هست که ما آمادگی طولانی برای تداوم مبارزه در بخش نظامی با رژیم صهیونیستی داریم.

در سطح بین‌المللی نیز آمریکایی‌ها به‌دنبال این هستند که قطعنامه‌یی را با محتوایی که شما به درستی به آن اشاره کردید در شورای امنیت سازمان ملل صادر بشه این قطعنامه محل چالش هست ما امروز با آقای لاوروف به‌عنوان کشوری که حق وتوی قطعنامه رو داره گفتگوی مهمی را در این رابطه داشتیم با چین هم در این رابطه در حال رایزنی هستیم و همه تلاش‌ها در جریان هست برای این‌که قطعنامه‌یی علیه منافع فلسطین صادر نشه.

امروز حزب‌الله قدرت‌مندتر از هر زمان دیگری است امروز حزب‌الله در نقطه‌ای از قدرت قرار داده که آمریکایی‌ها و غربی‌ها تاکنون دهها پیام به حزب‌الله دادند که ما از شما می‌خواهیم جبهه جدید جنگ علیه رژیم صهیونیستی علیه رژیم جعلی اسراییل باز نشود.

آمریکایی‌ها مرتباً به همه طرفها پیام می‌دهند از جمله به جمهوری اسلامی ایران حداقل دو بار تاکنون پیام دادند.

من مایلم از این تریبون آقای بایدن را خطاب قرار بدهم و بگم آقای بایدن ریاکاری را متوقف کنید آیا این بود آن شعار شما در رقابتهای انتخاباتی که از حقوق‌بشر و رعایت حقوق‌بشر در جهان سخن گفتید.

بعضی از پیام‌هایی که آمریکایی‌ها به ایران می‌دهند ارزش پاسخ دادن نداره بهترین پاسخ پاسخ ندادند و بی‌اعتنایی به برخی مطالبات طرف‌های آمریکایی است. ما نه به گروه‌های مقاومت در منطقه دستور می‌دهیم و نه اونها رو منع می‌کنیم از تصمیماتی که در راستای مصالح خودشون در کشورهای خودشون می‌گیرن. اما در صورتی‌که پیامی نیازمند پاسخ باشه و در ایران به این جمع‌بندی برسیم که به این پیام باید پاسخ داده بشه پاسخ از مسیر رسمی دیپلماتیک ارسال می‌شه.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم اول آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95983f9e-8d78-4ff9-84c7-5dab92aafc59"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات