728 x 90

گفتگوی مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت در باره توطئه تروریستی رژیم ایران در اروپا

دکتر سنابرق زاهدی مسؤل کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران
دکتر سنابرق زاهدی مسؤل کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران

مقامات امنیتی فرانسه سه نفر را به‌خاطر طراحی انفجار همایش اپوزیسیون ایران که در پاریس پایتخت فرانسه برگزار شد دستگیر کردند.

علاوه بر این دو نفر در بلژیک دستگیر شدند. یک دیپلومات رژیم ایران در آلمان به‌خاطر ارتباط با طراحی تهاجم به همایش سالانه مقاومت ایران در پاریس دستگیر گردید.

مسئول کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران به اسکای نیوز گفت: من اطلاعات دقیق این طرح تروریستی و دست‌اندرکاران این طرح را به‌دست آورده‌ام. کمیسیون امنیت و مبارزه با تروریسم می‌گوید:

یک دیپلومات وابسته به رژیم ایران به‌نام اسدالله اسدی که در آلمان دستگیر شده طراح اصلی تهاجم تروریستی به همایش سالانه مقاومت ایران در پاریس است.

این دیپلومات تروریست از اوت ۲۰۱۴ مسؤل مقر اطلاعات ایران در اتریش بوده و تروریستهایی که در بلژیک دستگیر شده‌اند امیر سعدونی و نسیم نعمنی نام دارند. آنها در شهر آنورس در شمال بلژیک ساکن بوده‌اند. قبل از این‌که اسدالله اسدی به این موقعیت یعنی به مقر اطلاعات رژیم ایران در اتریش بیاید فردی به‌نام مصطفی رودکی رئیس این مقر بود ولی بعد از آن به تهران رفت و بعداً به آلبانی منتقل شد تا علیه مجاهدین طراحی تروریستی کند و ما نیز در گذشته او را افشا کرده‌ایم.

بهرحال مقاومت ایران خواهان تعطیلی تمامی سفارتهای رژیم ایران و اخراج کارکنان اطلاعات ایران و عناصر نیروی قدس از کشورهای اروپایی شده است.

 

جزییات بیشتر از توطئه تروریستی علیه مجاهدین

بنا‌به اطلاعیه مشترک دادستانی فدرال بلژیک و اداره فدرال اطلاعات و امنیت این کشور یک زوج تروریست رژیم آخوندی که مأموریت داشتند به یک حمله تروریستی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس در نهم تیر ماه دست بزنند، در بلژیک دستگیر شدند و امروز  توسط قاضی برای آنها حکم دستگیری صادر شد.

طبق این اطلاعیه از آنها حدود ۵۰۰گرم ماده TATP و یک مکانیزم چاشنی انفجاری در کیف زنانه لوازم آرایش کشف شد. بنا بر این اطلاعیه همزمان در فرانسه یک نفر که مظنون به همدستی با دو نفر فوق بوده نیز دستگیر شده است. اطلاعیه می‌افزاید، یک دیپلومات ایرانی از سفارت رژیم آخوندی در وین، رابط تروریستهای دستگیر شده بوده که او نیز در آلمان دستگیر شده است.

زن و شوهری که در یک مرسدس بنز در شهر آنتورپ بلژیک دستگیر شده‌اند امیر سعدونی (۳۸ساله) و نسیم نعامی (۳۴ساله) بودند که خود را هوادار مجاهدین جا زده بودند. آنها تابعیت بلژیکی داشتند.

امیر سعدونی در یک شرکت کشتیرانی که بین هلند و بلژیک تردد داشت کار می‌کرد و مخفیانه به ایران رفت و آمد می‌کرد. نسیم نعامی در سال ۱۳۸۸از ایران به بلژیک رفته بود و با سعدونی ازدواج می‌کند.

دیپلومات تروریستی که روز یکشنبه ۱۰تیر ماه در جنوب آلمان دستگیر شد اسدالله اسدی (۴۷ساله) است که از سال ۱۳۹۳ رئیس ایستگاه اطلاعات آخوندی در سفارت رژیم در وین است. او دستور نهایی حمله به گردهمایی ۹تیر را به تروریستها ابلاغ کرده بود.

پلیس بلژیک اشاره کرد که به پنج خانه در بروکسل و انتورپ و مونز و لوییزان هاینوت در ارتباط با این مورد یورش برده اما گفته است که  نمی‌تواند نتایج کار جستجویش را افشا کند...

 

مطلب مرتبط

توطئه تروریستی رژیم آخوندی علیه گردهمایی مقاومت ایران در پاریس در هم شکسته شد

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7bce7d0b-bea0-4100-8fbb-5934787e9c3e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات