728 x 90

رجانیوز وابسته به پاسدار سعید جلیلی: مجاهدین هم‌چنان در دانشگاه شریف جولان خواهد داد

دانشگاه شریف
دانشگاه شریف

رجانیوز وابسته به پاسدار سعید جلیلی:

با ادامه رویکرد مماشات جویانه

مجاهدین هم‌چنان در دانشگاه شریف جولان خواهد داد

سایت رجانیوز وابسته به پاسدار سعید جلیلی نماینده خامنه‌ای در شورای عالی امنیت، روز ۱۴ آذر ۱۴۰۱ زیر عنوان جولان مجاهدین در شریف، وزیر علوم در خواب خوش نوشت:

دانشگاه شریف یکی از دانشگاههایی است که در طول سال‌های گذشته جریان ضدانقلاب به‌خصوص مجاهدین سرمایه‌گذاری ویژه روی آن کرده‌اند. به‌عنوان مثال علی یونسی و امیرحسین مرادی دو دانشجوی دانشگاه شریف بودند که بعد از وقایع آبان ۹۸ توسط ‌ مأموران وزارت اطلاعات دستگیر شدند. این دو دانشجو با سازمان مجاهدین در ارتباطات بودند و قرار بود برای این سازمان شبکه سازی و برخی اقدامات تروریستی را انجام دهند. با شکل‌گیری اغتشاشات و شورش‌ها برخی از دانشگاه‌های کشور نیز شاهد اعتراضاتی مسالمت‌آمیز بودند. دانشگاه صنعتی شریف نیز یکی از دانشگاههایی بود که ملتهب شد و تجمعاتی اعتراضی را تجربه کرد. اما برخی از دانشجویان معترض در این دانشگاه فضا را به‌شدت رادیکال کردند.

تخریب اموال دانشگاه، حمله وحشیانه به دانشجویان بسیجی و تهدید اساتید و دانشجویان برای تعطیلی کلاس‌ها از دیگر اقدامات این افراد به‌اصطلاح دانشجو بود.

بدیهی است با ادامه رویکرد مماشات جویانه هم‌چنان ‌ مجاهدین در دانشگاه شریف جولان خواهد داد و حیثیت دانشجو، دانشگاه و نهاد علم را به سخره می‌گیرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/94e92548-c1f8-4ae3-9f5f-49ac887c5ad6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات