728 x 90

راه برون‌رفت جوانان از شرایط کنونی چیست؟

ایران تحت حاکمیت آخوندها، کشوری است غرق در تبعیض و نابرابری، هر چه مردم فقیرتر باشند، حکومت بیشتر از آنها سوءاستفاده می‌کند.

این وضعیت بر زندگی جوانان تأثیر بسیار مخربی گذاشته، جوانانی که تحصیلات عالی باید سال‌ها دنبال کار بگردند و دست‌آخر و از سر ناچاری به دست‌فروشی و کولبری و سوخت‌بری روی می‌آورند! در چنین شرایطی رژیم آخوندی طرح خرید سربازی با ۲۵۰ تا ۶۰۰میلیون تومان را مطرح می‌کند.

فرزند یک کارگر حتی اگر پدرش تمام حقوقش را پس‌انداز کند تا سربازی پسرش را خریداری کند باید حداقل ۹۴سال صبر کند تا با حقوق ۲میلیون ۶۵۰هزار تومانی حداقل پول مورد نیاز خریداری سربازی را پس‌انداز کند!

بعد از سربازی هم شرایط به همین منوال است، خرید خانه دیگر برای جوانان امروز ایران رؤیا شده است.

بی‌عدالتی، دزدی‌های نجومی سران حکومت، خاصه‌خرجی‌های آقازاده‌ها و رانت و هبه و دیگر عناوین دزدی در رژیم آخوندی از چشم جوانان ایران پنهان نمانده، این وضعیت جوانان ایران را به‌سوی اعتراض و قیام سوق می‌دهد. نگاهی به قیامهای مردم ایران و شهیدان آن نشان می‌دهد، جوانان ایران پیشتازان قیام و شورش علیه حاکمیت چپاولگر هستند و قطعاً حرف آخر را مردم و جوانان ایران خواهند زد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f7b5c7f8-a1b6-4d9a-a19a-1f6242b0c63d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات