728 x 90

رئیسی جلاد علیه پاسدار شیاد: شرکای وضع موجود نمی‌توانند تغییر دهنده باشند

آخوند رئیسی جلاد
آخوند رئیسی جلاد

با شدت گرفتن جنگ دزدان و غارتگران در جریان نمایش انتخابات، آخوند جلاد ابراهیم رئیسی هنگام ثبت نام با حمله به پاسدار شیاد لاریجانی به‌خیال پوشاندن دستهای خون‌آلود خودش گفت: برخی از ناامیدی‌هایی که امروز در بخش‌هایی از جامعه دارد خودنمایی می‌کند، می‌تواند در یک دولت قوی این ناامیدیها تبدیل به امید بشود.

باور دارم که بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند تغییر دهنده وضع موجود باشند. (خبرگزاری ایران پرس ۲۵ اردیبهشت)

آخوند جلاد۶۷ ابراهیم رئیسی با انتشار بیانیه‌یی نام‌نویسی در شعبدهٔ انتخابات را اعلام کرد. او در بیانیهٔ خود تشدید جنگ قدرت و بحران در رأس نظام را آشکار کرد و نوشت: پنهان کردن مسائل اصلی در زدوبندهای جناحی دردی را دوا نمی‌کند.

آخوند جلاد هم‌چنین در همین بیانیه نیاز شدید نظام ولایت به انقباض و سرکوب را با این جمله آشکار ساخت که: نیازمند «تحول» همه‌جانبه و نظام‌مند برای نیل به «نظام قوی» هستیم. وی با تکرار مکرر کلمهٔ «تحول که در اظهارات خامنه‌ای هم به‌جای نیاز به‌انقباض و سرکوب آمده بود، از جمله نوشت: «آمده‌ام تا دولتی تشکیل دهم بر دوش جوانان تحول خواه».

صبح امروز هم‌چنین علی لاریجانی، نیز در نمایش انتخابات ثبت نام کرد و هنگام ثبت نام با طعنه به قالیباف و رئیسی، در حالی‌که چپاول سیستماتیک و نجومی را اقتصاد می‌نامید گفت: «حوزه اقتصاد نه‌پادگان است نه دادگاه».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d25e218c-4aea-4e48-b7bb-f22a6088ddf9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات