728 x 90

رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع: از ۵۰ حمله سایبری ۲ حمله به‌وقوع می‌پیوندد

حملات سایبری
حملات سایبری

به گزارش سایت حکومتی انتخاب (۱۹تیر ماه) وحید جلال‌زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارتجاع طی سخنانی مدعی شد: «در برخی مواقع اگر یک اقدام تروریستی در خاک کشور رخ می‌دهد، مطمئن باشید که دهها عملیات دیگر قبل از وقوع خنثی شده است؛ به‌طور مثال از ۵۰ حمله سایبری به زیرساختهای کشور فقط ۲ حمله به‌وقوع می‌پیوندد که آن هم سریعاً کنترل می‌شود».

این مهره حکومتی ضمن درخواست سانسور رسانه‌های رژیم افزود: «رسانه‌ها نباید اجازه دهند که افراد بیگانه در این جنگ روانی رخ داده پیروز میدان باشند».

 

برای درک کنترل سریع حملات سایبری آخوندها کافی است به این موضوع اشاره کنیم که در تاریخ ۱۲خرداد ماه سایتهای شهرداری و تهران من به همراه ۵۱۳۸ دوربین کنترلی مورد استفادهٔ بیت‌العنکبوت خامنه‌ای و مقر رئیسی جلاد وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، نیروی سرکوبگر انتظامی و قبر خمینی تسخیر شد. اما در تاریخ ۱۲تیرماه زهرا شمس احسان عضو شورای قلابی شهر تهران در جریان برگزاری جلسه‌یی به راه‌اندازی نشدن برخی از سامانه‌های شهرداری پس از یک‌ماه که از تسخیر آنها گذشته اعتراف کرد و گفت: بیش از یک ماه از حمله سایبری به زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات مدیریت شهری صورت گرفت، می‌گذرد... اما با گذشت زمان قابل توجه، سامانه‌هایی نظیر تحلیل اطلاعات، کمیسیونهای شهری از جمله کمیسیون ماده ۵ و پرتال معاونتها هم‌چنان در دسترس نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4832783d-104a-44b7-8e7f-c9b2040f56f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات