728 x 90

رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا: ایده فروش پهپادها از سوی رژیم ایران به روسیه یک ایده بسیار بسیار بد برای رژیم ایران است

ویلیام برنز
ویلیام برنز

ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا پنجشنبه ۳۰تیر، ضمن محکوم کردن احتمال فروش پهپادها از سوی رژیم ایران به روسیه اظهار داشت: «این یک ایده بسیار بسیار بد برای رژیم ایران است».
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در اجلاس امنیتی اسپن در کلورادو پیرامون دیدار سران کشورهای روسیه و ترکیه با رژیم ایران که در تهران صورت گرفت گفت: «واقعیت این است که روس‌ها و ایرانیها در حال حاضر به یکدیگر نیاز دارند چرا که هر دو کشور تحریم شدید بوده و تلاش می‌کنند از انزوای سیاسی خارج شوند».
ویلیام برنز افزود: «ایران و روسیه با هم همکاری دارند، اما هرگز به یکدیگر اعتماد نداشته‌اند چرا که هر دو کشور سال‌ها از نظر تاریخی و هم‌چنین در زمینه سهم بازار انرژی با یکدیگر رقیب بوده و هستند».
ویلیام برنز با اشاره به انزوای رژیم ایران و روسیه در ادامه درباره ایده فروش پهپادها از سوی رژیم ایران به روسیه برای استفاده در جنگ علیه اوکراین افزود: «این یک ایده بسیار بسیار بد برای ایران است که بخواهد روسیه را با پهپادهای بدون سرنشین مجهز کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fe0af3ac-993b-460f-b2cd-837c40e39ed4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات