728 x 90

رئیس انرژی اتمی رژیم: مجاهدین با گستردگی تلاشهایشان همواره برای آژانس علیه ما تولید اطلاعات می‌کنند و ما مرتب مورد پرسش و پاسخ بودیم

محمد اسلامی رئیس آژانس اتمی رژیم
محمد اسلامی رئیس آژانس اتمی رژیم

پاسدار محمد اسلامی، معاون رئیسی جلاد و رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم بار دیگر غیظ و استیصال حکومت آخوندی را از افشاگریهای مجاهدین درباره برنامه مخفی رژیم برای تولید بمب اتمی، به نمایش گذاشت و گفت: مجاهدین با گستردگی تلاش‌هایشان همواره برای آژانس علیه ما تولید اطلاعات می‌کنند و ما مرتب مورد پرسش و پاسخ بودیم.

تلویزیون شبکه یک حکومتی - پاسدار اسلامی، معاون رئیسی جلاد - ۱۷مهر۱۴۰۰:

این دشمنهای ما به آژانس خیلی فشار می‌آورند یعنی مرتب هم منافقین مزدور با گستردگی تلاش‌هایشان که دارند انجام می‌دهند مرتب تغذیه اطلاعات فریب دهنده با آژانس انجام می‌دهند و همواره این آژانس را علیه کشور ما برای آن تولید اطلاعات می‌کنند و آژانس به وظیفه قانونش اینها را می‌گیرد و مورد بررسی قرار می‌دهد و ما مرتب مورد پرسش و پاسخ بودیم.

مطلبی که ما با آژانس در این دوره سعی کردیم که واقعاً برای آن یک رویه جدید پایه‌گذاری بکنیم این‌که از آژانس خواستیم مسائل سیاسی و این نفوذی که این سیستم‌های مخرب ایجاد می‌کند این را یک حد یقفی برای آن تعریف بکنند که این شیوه قابل ادامه نیست ما از آنها سؤال کردیم که آخرین روز و آخرین صفحه‌یی که شما می‌خواهید به آن استناد بکنید و این همه ابهام برای ما ایجاد بشود آن چه روزی خواهد بود؟ که ما بتوانیم واقعاً روی آن یک برنامه‌ریزی بکنیم بفهمیم که این به چه شیوه‌ای هست.

مجری: پاسخی دارند؟

اسلامی: نه هیچ پاسخی ندارند نکته مهم این است که اسیر این فشارها هستند

پاسدار اسلامی هم‌چنین به ادامه نقض برجام در غنی‌سازی و تولید فلز اورانیوم اذعان کرد و گفت: در ذخیره‌سازی اورانیوم با غنای ۲۰درصد از رقم ۱۲۰ کیلو عبور کرده‌ایم.

مجری: الآن می‌توانید بفرمایید که ما چقدر ذخیره داریم؟

اسلامی: بله ما از اون عدد ۱۲۰ عبور کردیم

مجری: یعنی بیشتر از ۱۲۰

اسلامی: بله بیشتر از اون یعنی جلوتر از این مقدار هستیم جلوتر از این برنامه هستیم

مجری: یعنی الآن اورانیوم فلزی را می‌توانیم تولید کنیم؟

اسلامی: بله بله

مجری: الآن تولید هم داشتیم یا هنوز تازه تمام شده؟

اسلامی: بله بله بله بله بله اثبات فرایند مان این کار را انجام دادیم

مجری: شما می‌دانید که خب وزارت امور خارجه آمریکا واکنش نشان داده به این اقدام و اعلام کرده که ایران به هیچ‌وجه نیاز نداره اورانیوم فلزی تولید کند و این یک موضوع حساس است زیرا این ماده ممکن است در ساخت بمب هسته‌یی استفاده شود ما برای چی استفاده می‌کنیم از این؟

اسلامی: ببینید اونها کلاً تمام اتهاماتشان خلاصه میشه که ایران می‌خواهد بمب اتم بسازد

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71a3cf6e-0eec-4104-8b0b-c4c46fe2ed63"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات