728 x 90

دیلی میل: درگیریهای تن به تن و شعار براندازی رژیم در کازرون

آتش زدن خودروهای نیروهای سرکوبگر توسط مردم در کازرون
آتش زدن خودروهای نیروهای سرکوبگر توسط مردم در کازرون

دیلی میل در گزارشی از قیام مردم کازرون نوشت:‌ «عکس نشان می‌دهد که خودروها در کازرون واژگون و سوزانده شده و شهروندانی هم مجروح شده‌اند. پلیس ضدشورش وارد شده و این در حالی بود که مردم شعار براندازی می‌دادند. این اعتراضات به‌دنبال قیام دیماه گذشته است که طی آن 25تن کشته و صدها تن دستگیر شدند.

دیلی میل افزود:‌ تصاویری که روی شبکه‌های اجتماعی ارسال شده نشان‌دهنده صحنه‌های خشونت‌بار در شهر کازرون است.

 

به گفته شاهدان خیابانها مانند شهر جنگ‌زده شده و درعین‌حال تظاهر کنندگان با پلیس ضدشورش درگیریهای تن به تن داشتند و شعار براندازی رژیم را می‌دادند.

این تظاهرات در شرایطی است که سپاه پاسداران پایان فتنه را اعلام کرده بود...

شورای ملی مقاومت ایران گروه اپوزیسیون ایران گفت نیروهای ضدشورش از شیراز برای خواباندن اعتراضات اخیر اعزام شده‌اند. ساکنان کازرون هفته‌ها است علیه تصمیم دولت تظاهرات پراکنده داشته‌اند.

به گزارش شورای ملی مقاومت یک شبکه از فعالان در این کشور این شهر را دوباره متشنج توصیف کردند و خیابانها تا میدان اصلی خیرات در محاصره نیروهای امنیتی و ضدشورش قرار گرفته‌اند.

بنا‌به گزارش رسیده تظاهر کنندگان یک خودرو پلیس را به آتش کشیدند. جمعیت در برابر ایستگاه پلیس تجمع کردند و خواستار آزادی اعتراض کنندگان شدند و شعار می‌دادند وای به روزی که مسلح شویم.

رژیم ایران در این رابطه محدودیتهایی را بر موبایل و اینترنت ایجاد کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/84c9cdeb-3a9e-4231-9a2e-dad879f491c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات