728 x 90

دیلی استار: خامنه‌ای شخصاً فرمان حمله موشکی به عربستان را داد

عكس ماهواره ای ستاد فرماندهی هوا- فضای سپاه در پادگان دستواره
عكس ماهواره ای ستاد فرماندهی هوا- فضای سپاه در پادگان دستواره

روزنامه دیلی استار درباره افشاگری مقاومت ایران نوشت: اپوزیسیون ایران اعلام کرد خامنه‌ای شخصاً فرمان حمله موشکی به عربستان سعودی را داد. کاری که خاورمیانه را به آستانه جنگ کشانده است.

دیلی استار نوشت: شورای ملی مقاومت ایران گفت: فرمان نهایی حمله یک هفته قبل از اجرا را خامنه‌ای داد، حمله‌یی که با موشکهای کروز و پهپاد برای حمله به تأسیسات نفتی آرامکو انجام شد.

 

شاهین قبادی، به دیلی استار گفت: حمله یک ”اقدام آشکار جنگی“ بود.

اعضای دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در کنفرانسی در واشنگتن یافته‌های خود را افشا کردند. اپوزیسیون ایران که فعالانه برای تغییر رژیم در ایران مبارزه می‌کند، اعلام کرد طرح اولیه حمله در ۳۱ژوئیه در شورای عالی امنیت تدوین شد. حسن روحانی و وزیر خارجه این رژیم محمد جواد ظریف همه در کنار فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در این جلسه حضور داشتند.

گفته می‌شود که خامنه‌ای این طرح را در مرحله اول تأیید کرد، تأیید نهایی طرح‌ها را داد و بعد به فرماندهان سپاه پاسداران غلامعلی رشید و امیر علی حاجی‌زاده دستور اجرای حمله را داد.

 

اپوزیسیون ایران افزود: امیدیه به‌عنوان منطقه اجرای حمله استفاده شد....

قبادی به دیلی استار گفت: ”یکانهای سپاه پاسداران مانورهای سرکوبگرانه اجرا کرده‌اند تا مردم ایران را در شهرهای مختلف مرعوب کنند و تهدیدی که برای حاکمیتشان از قیامهای مردمی در داخل ایران به‌عنوان اصلی‌ترین تهدید می‌بینند را دفع کنند.“

 

اعضای دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران گفتند این اطلاعات توسط سازمان مجاهدین خلق ایران به آنها داده شد. این سازمان یک سازمان ضد رژیم است که در داخل ایران عمل می‌کند.

این سازمان گفت که بر اساس اطلاعات به‌دست آمده این عملیاتی بود که تحت نظارت ”بالاترین سطوح رژیم“ بوده است.

در گزارش شورای ملی مقاومت آمده است فرماندهان سپاه پاسداران برای این عملیات تعداد زیادی نیرو به امیدیه اعزام کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1e4f6c9-60ee-4db7-8243-fdcccb654a8c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات