728 x 90

دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه: رژیم ایران بدلیل فقر در سوریه، نیروهای شبه‌نظامی استخدام می‌کند

دیرالزور سوریه
دیرالزور سوریه

دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه روز جمعه ۲۶اسفند، به‌نقل از «منابع موثق» نوشت: رژیم ایران با تبلیغات برای جذب نیرو با استفاده از فقر اکثر مردم سوریه، دفتری را در راستای استخدام مردان جوان در صفوف شبه‌نظامیان خود افتتاح کرده است.
این گزارش می‌افزاید رژیم ایران با دایر کردن یک دفتر در میدانی در شهر الحسکه شبه‌نظامیان خود را در میان مردان جوان در ازای پرداخت ۲۰۰دلار استخدام می‌کند.
در ارتباط با همین موضوع دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه روز جمعه ۲۶اسفند، در گزارش دیگری از تلاش‌های یک مرکز فرهنگی رژیم ایران در دیرالزور برای جذب شهروندان سوری خبر داد.

بر اساس گزارش دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه، دوربینهای مداربسته در مرکز فرهنگی رژیم ایران نشان می‌دهد که حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰نفر در «دوره‌های آموزشی» این مرکز شرکت دارند.
در ادامه گزارش آمده است این مرکز فرهنگی در دیرالزور ۱۱دسامبر یک دفتر رسانه‌یی نیز راه‌اندازی کرده است که وظیفه آن نظارت و پیگیری مطالب منتشر شده علیه سپاه پاسداران در شبکه‌های اجتماعی است که توسط یک فعال برجسته رسانه‌یی در مرکز فرهنگی شهر دیرالزور معروف به «المندیل» اداره می‌شود.
پیش از این واشنگتن پست در گزارشی نوشت رژیم ایران با احداث مدارس، توزیع سبدهای غذایی، و پرداخت حقوق‌های بیشتر تلاش می‌کند تا مردم محلی را به استخدام گروه‌های شبه‌نظامی خود درآورد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0914ebcd-dfec-4469-904e-039b16a94090"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات