728 x 90

دیدار وزیر خارجه رژیم با مقامات لبنانی و سایر سرکردگان گروه‌های وابسته به رژیم در لبنان

دیدار امیرعبداللهیان با زیاد النَخاله و خلیل الحیه
دیدار امیرعبداللهیان با زیاد النَخاله و خلیل الحیه

وزیر خارجه رژیم در سفر به لبنان با مقامات لبنانی و سایر سرکردگان گروه‌های وابسته به رژیم از جمله سرکرده حزب‌الشیطان دیدار کرد.

سفیر رژیم در لبنان گفت: در این دیدار احتمالات موجود در خصوص روند حوادث، تلاش‌های انجام شده برای توقف تجاوزات اسراییل به نوار غزه و مسئولیتهایی که برعهده همگان در این رویداد سرنوشت‌ساز گذاشته شده، بررسی شد.

(خبرگزاری حکومتی تسنیم ۲آبان)

 

وزیر خارجه رژیم در دیدار با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و خلیل الحیه مسؤل روابط عربی اسلامی و نایب‌رئیس جنبش حماس در غزه گفت: دشمنان اکنون غزه را قلب میدان و لبنان و عراق و یمن و سوریه را نیز بخش متصل به میدان غزه می‌دانند.

وی افزود: اسراییل با حمایت تمام‌عیار و نامحدود آمریکا در تلاش است که در استمرار همان اهداف عملیات نظامی علیه غزه، همزمان در عرصه سیاسی نیز تلاشهای خود را برای پیروزی بر حماس و سایر گروهها ادامه دهند.

 

وزیر خارجه رژیم در دیدار با نبیه بری رئیس مجلس لبنان گفت: آمریکا به‌طور نامحدود و بدون قید و شرط، در کنار اسراییل ایستاد اما اکنون بدون دستیابی به اهداف اعلام شده خود، به قبول آتش‌بس موقت تن داده‌اند.

(سایت وزارت‌خارجه رژیم اول آذر)

 

وزیر خارجه رژیم در دیدار با مجیب میقاتی نخست‌وزیر لبنان گفت: استمرار آتش‌بس کامل را برای ایجاد آرامش در منطقه مهم است البته چنان‌چه نتانیاهو افکار خود را بر کاخ‌سفید بقبولاند، شاهد شرایط دیگری در منطقه خواهیم بود. جمهوری اسلامی به‌دنبال توسعه جنگ در منطقه نبوده و نیست (اما)... اگر رژیم اسراییل برای تداوم و توسعه جنگ حرکت کند، شرایط در منطقه با مرحله قبل از آتش‌بس تفاوت زیادی خواهد کرد.

(سایت وزارت‌خارجه رژیم دوم آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/500a7571-b107-4076-aa42-ace453b5abe0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات