728 x 90

دیدار مایک پمپئو با وزیر خارجه بحرین درباره مقابله با فعالیت بی‌ثبات کننده رژیم ایران

دیدار وزیر خارجه  آمریکا با وزیر خارجه بحرین
دیدار وزیر خارجه آمریکا با وزیر خارجه بحرین

مایک پمپئو روز چهارشنبه در یک پیام توئیتری نوشت با وزیر خارجه بحرین درباره مقابله با فعالیت بی‌ثبات کننده رژیم ایران دیدار داشته است.

وی نوشت: با وزیر خارجه بحرین برای بحث در مورد امنیت تردد دریایی و مقابله با فعالیت بی‌ثبات کننده رژیم ایران و ارتقاء آزادی مذهب ملاقات کردم.

مایک پمپئو افزود: آمریکا از شراکت و تلاشهای قوی بحرین برای بهبود صلح و شکوفایی سپاسگزار است.

 

همچنین برایان هوک، روز چهارشنبه ۲۶تیرماه ۹۸ اعلام کرد بحرین در هفته‌های آتی میزبان یک کنفرانس بین‌المللی امنیت دریایی با حضور نمایندگان و مقامات ۶۵کشور جهان خواهد بود.

نماینده ویژه وزارت‌خارجه آمریکا در امور ایران، گفت کنفرانس مورد اشاره که نتیجه همکاری مشترک میان ایالات متحده و بحرین است در سطح وزیران خارجه کشورها برگزار می‌شود.

شبکه تلویزیونی سی.ان.ان در گزارشی از جلسه سخنرانی برایان هوک در اندیشکده آمریکایی «شورای آتلانتیک» اعلام کرد کنفرانس بحرین ادامه‌یی بر کنفرانس ورشو است که با موضوع «صلح و امنیت در خارمیانه» بهمن‌ماه پارسال برگزار شد.

 

همچنین مایک پمپئو طی مصاحبه‌یی با پیت موندو از رادیو KCMO درباره رژیم آخوندی گفت: در نهایت این به‌عهده خامنه‌ای است. وی باید تصمیم بگیرد که به جای این‌که کماکان خودش را از وجهه عمومی بیندازد، کماکان یک کشور یاغی باشد، به جای این‌که بزرگترین کشور حامی تروریسم در دنیا باشد، به جای این‌که به تهدید دنیا با تسلیحات هسته‌یی و موشک ادامه دهد به جای این‌که درگیر همه این رفتارها باشد، فقط یک کشور معمولی شود و مجدد به جامعه ملل بپیوندد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/26f12b8f-cb7f-4761-8fd8-f3479f7b13de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات