728 x 90

دیدار خانم مریم رجوی با راما یاد وزیر پیشین حقوق‌بشر فرانسه

خانم مریم رجوی و  خانم راما یاد
خانم مریم رجوی و خانم راما یاد

خانم راما یاد وزیر پیشین حقوق‌بشر فرانسه و رئیس بخش آفریقای بنیاد فکری شورای آتلانتیک، با خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت در محل اقامتش در اورسور اواز دیدار و گفتگو کرد.

خانم راما یاد دربارهٔ برگزاری موفقیت‌آمیز گردهمایی جهانی مقاومت و تظاهرات بزرگ ایرانیان در پاریس در اول ژوییه به‌رغم تلاش‌های رژیم برای لغو آن گفت: رهبری شما در هدایت این مقاومت بزرگ نقش تعیین‌کننده‌ای دارد و حتی دشمنان شما به آن اذعان می‌کنند. این‌که یک زن یک مقاومت با این پیچیدگیها و گستردگی را هدایت کند، بسیار مهم و یک الگوی درخشان در به عهده گرفتن مسئولیتهای کلیدی و حیاتی در جهان امروز توسط زنان است.

وی با اشاره به اقدامات سرکوبگرانه رژیم گفت، آنها خیلی تلاش می‌کنند جامعه را له کنند واز حرکت بازدارند، اما آنها موفق نمی‌شوند، این نشانه ضعف شدید رژیم و پیشروی شماست. سرانجام این انقلاب است که پیروز می‌شود.

خانم رجوی در این دیدار، ضمن قدردانی از حمایت خانم راما یاد از مردم و مقاومت ایران، به تحولات مربوط به قیام و مقاومت ایران در برابر استبداد مذهبی به‌ویژه نقش زنان پرداخت و گفت به‌رغم سرکوب گسترده رژیم هرگز نه توانسته و نه می‌تواند زمینه‌های قیام و خشم مردم را از بین ببرد و نه می‌تواند مقاومت سازمان‌یافته و سراسری را از میان بردارد. رژیم آخوندها که در موقعیت سرنگونی قرار دارد با التماس و درخواست و دادن امتیاز به کشورهای غربی تلاش می‌کند مقاومت ما را محدود کند اما کار از این چیزها گذشته این رژیم قادر به ادامه حیات نیست، سیاست مماشات ممکن است چند روزی عمر این رژیم را طولانی کند اما قادر به نجات این رژیم از سرنگونی نخواهد بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f2e81bc1-e406-473c-b8e4-57bc61bce7af"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات