728 x 90

دونالد ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی با ترزا می: آمریکا و انگلستان ممصم هستند اطمینان کسب کنند رژیم ایران هرگز سلاح اتمی تولید نمی‌کند

کنفرانس مطبوعاتی ترزا می - دونالد ترامپ در لندن _۱۴ خرداد ۹۸
کنفرانس مطبوعاتی ترزا می - دونالد ترامپ در لندن _۱۴ خرداد ۹۸

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ترزامی نخست‌وزیر انگلستان در لندن گفت: آمریکا و انگلستان اهداف مشترکی در بسیاری از نقاط دنیا را دنبال می‌کنند. یکی از تهدیدات مبرم که دو ملت با آن روبه‌رو هستند گسترش سلاحهای هسته‌یی است. شاید این بزرگترین تهدید باشد.

دونالد ترامپ افزود: آمریکا و انگلستان مصمم هستند اطمینان کسب کنند رژیم ایران هرگز به سلاح اتمی دست پیدا نکند و حمایت از تروریسم و درگیر شدن در آن را متوقف کند و من مطمئن هستم این اتفاق خواهد افتاد.

 

در کنفرانس مطبوعاتی لندن نخست‌وزیر انگلستان گفت: ما امروز یک بار دیگر به چالشهای تازه و در حال پیشروی که در برابر امنیت ما قرار دارد صحبت کردیم. ما در مورد اهمیت همکاری دو کشور برای برخورد با مسأله اعمال بی‌ثبات کننده رژیم ایران در منطقه و کسب اطمینان از این‌که رژیم ایران به سلاح اتمی دست پیدا نکند گفتگو کردیم. ما اگر ‌چه راههای متفاوتی برگزیده‌ایم اما هدف هر دو ما یکی است. این مهم است که رژیم ایران به تعهداتش پایبند بماند. ما هر کاری که بتوانیم انجام می‌دهیم تا از افزایش تنشها جلوگیری کنیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8883971d-1f71-4039-b6b8-839a0886865b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات