728 x 90

دومین روز تظاهرات ایرانیان و به هم خوردن نمایش مسخره وزارت اطلاعات در برابر دادگاه دژخیم نوری

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

دومین روز تظاهرات ایرانیان و به‌هم خوردن نمایش مسخره وزارت اطلاعات در برابر دادگاه دژخیم نوری

رژیم در وحشت از حضور قدرتمند ایرانیان، برای ترتیب دادن نمایش، دو اجیرشده غیرایرانی به صحنه آورد

مزدور وزارت برو گمشو، ای قاتل آبادان محاکمه در پیش است، سفارت آخوندها، این لانه جاسوسی تعطیل باید گردد

 

صبح امروز شمار زیادی از ایرانیان برای دومین روز در برابر دادگاه دژخیم حمید نوری در استکهلم گرد آمدند و با شعارهای مرگ بر خامنه‌ای رئیسی، مزدور وزارت برو گمشو، ای قاتل آبادان محاکمه در پیش است، سفارت آخوندها، این لانه جاسوسی تعطیل باید گردد، مزدوران اخراج باید گردند، ای قاتل۶۷ محاکمه در پیش است، نسبت به نمایش مسخره مزدوران وزارت اطلاعات در مقابل دادگاه دست به اعتراض زدند.

 

وزارت اطلاعات و شعبه پیشانی سیاهش، انجمن هابیلیان، که از حضور قدرتمند ایرانیان سخت به وحشت افتاده‌اند، علاوه بر شایان مزدور شناخته شده‌ای که روز گذشته نیز در صحنه حضور داشت، برای نصب پلاکاردها و پوسترها دو مزدور اجیرشده غیرایرانی را به کار گرفتند.

 

پلیس این مزدوران و نمایش آنها را از مقابل دادگاه دورتر کرد و به حفاظت از آنها پرداخت اما این بساط مسخره توسط ایرانیان شریف و آزاده به هم خورد. پلاکاردهای آنها پاره شد و به خودروی آنها رنگ پاشیده شد. تلاش مزدوران برای سرپا کردن مجدد این نمایش به جایی نرسید و دو مزدور اجیرشده هم بعد از ساعتی محل را ترک کردند. ۱۲تن از هواداران مجاهدین و ایرانیان در مقابله با مزدوران در برابر دادگاه دژخیم حمید نوری دستگیر شدند.

 

تظاهر کنندگان بار دیگر از دولت سوئد خواستند مأموران و مزدوران وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس را که کاری جز جاسوسی و زمینه‌سازی برای اقدامات تروریستی ندارند دستگیر، محاکمه و اخراج کند و تابعیت و پاسپورت آنها را باطل کنند. این لازمه امنیت پناهندگان در این کشور است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۰ خرداد ۱۴۰۱ (۱۰ ژوئن ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8f5e5a45-f300-4410-8265-78a5b90f270f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات