728 x 90

دوره‌های آموزشی سپاه پاسداران برای شبه‌نظامیان حوثی

شبه‌نظامیان یمن وابسته به رژیم ایران
شبه‌نظامیان یمن وابسته به رژیم ایران

وبگاه خبری «نیوزیمن» دوشنبه ۱۴شهریور، نوشت ۳۵۰شبه‌نظامی حوثی در زمان آتش‌بس دوره‌های آموزشی خود را زیرنظر سپاه پاسداران رژیم ایران به‌منظور ادامه عملیات‌های تروریستی طی کرده‌اند.

وبگاه خبری «نیوزیمن» به‌نقل از منابع «ویژه» در این رابطه نوشت که سپاه پاسداران، سازماندهی انتقال و بازگرداندن شبه‌نظامیان حوثی از تهران به شمال یمن را برعهده دارد.
این منابع تأکید کرده‌اند جدیدترین گروه شبه‌نظامیان حوثی آموزش‌دیده هفته گذشته به شمال یمن بازگشته‌اند و دوره‌های آموزشی خود را در زمینه‌های نظامی و امنیتی زیرنظر فرماندهان سپاه پاسداران رژیم ایران طی کرده‌اند.
بر اساس این گزارش، «‌دوره‌های آموزشی» شامل پرتاب پهپادها و موشکهای بالستیک، قاچاق تسلیحات، هدف قرار دادن کشتی‌ها و هم‌چنین جنگهای چریکی و عملیات ترور را شامل می‌شود.
در این دوره‌ها هم‌چنین استفاده از فناوریهای ارتباطات در سانسور، پیگرد و جاسوسی و هم‌چنین سازوکار برخورد امنیتی در عرصه رسانه‌ای آموزش داده شده است (العربیه ۱۴شهریور).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03bf0cc5-330d-4fe9-b5a8-433766167ad2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات