728 x 90

دوراهی بن‌بست؛ عقب‌نشینی یا اقدام!

آژانس در گزارش دوره‌ای خود که برای اعضای شورای حکام آژانس ارسال کرد اعلام کرد که تهران از تاریخ شنبه ۱۸آبانماه اقدام به غنی‌سازی اورانیوم در سایت فردو کرده است.

فدریکا موگرینی پس از اجلاس شورای وزیران خارجه اتحادیه اروپا گفت: «ما در مورد تصمیم از سرگیری غنی‌سازی اورانیوم بحث کردیم و منتظر گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هستیم».

تلویزون رژیم: «آژانس بین‌المللی انرژی اتمی غنی‌سازی اورانیوم در فردو را تأیید کرد».

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس آژانس نظارت اتمی سازمان ملل با تأیید لیستی از نقض‌های تهران در مورد توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ گفت: «ذرات اورانیوم با منشأ بشرساخته در مکانی در ایران کشف شده است که به سازمان ملل اعلام نشده است».

در حالی که رژیم تلاش می‌کند با تهدید غنی‌سازی و گام‌های نقض برجام امتیاز بیشتری از اروپا بگیرد، وزیر خارجه آلمان گفت: «بریتانیا، فرانسه و آلمان باید آماده نشان‌ دادن واکنش به نقض‌های انجام شده توسط ایران در رابطه با توافق اتمی سال ۲۰۱۵ باشند و این می‌تواند به‌معنی اعمال مجدد تحریم‌های بین‌المللی علیه تهران باشد...».

اتحادیه اروپا و ۳کشور اروپایی از تصمیم رژیم ایران برای ازسرگیری فعالیت‌های هسته‌ایش در تأسیسات فردو «شدیدا ابراز نگرانی کردند» و از تهران خواستند مفاد برجام را رعایت کند یا علیه آن اقدام می‌کنند.

و اکنون رژیم آخوندی که سودای همراهی اروپا را در سر داشت با مکانیسم ماشه و دوراهی بن‌بست «عقب‌نشینی یا اقدام»، رویاهایش را نقش بر آب می‌بیند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5de02a9d-5d3e-4441-9a71-2eb7e3c50ba5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات