728 x 90

مارک دوبوویتز: برای پیش‌بینی نیازی به آژانس اطلاعاتی ندارید

مارک دوبوویتز
مارک دوبوویتز

مارک دوبوویتز رئیس بنیاد دفاع از دموکراسیها در واشنگتن در توئیتی درباره مذاکرات برجام در وین نوشت: برای پیش‌بینی نیازی به آژانس اطلاعاتی ندارید، تسلیم آمریکا در برابر اخاذی اتمی توسط رژیم ایران یک امر مسلم است.
مارک دوبوویتز روز دوشنبه ۳۰فروردین، با انتشار توئیتی درباره مذاکرات برجام در وین با طرح این سؤال نوشت: حالا به من توضیح دهید چطور؟ نماینده آمریکا برای رژیم ایران، راب مالی به یک توافق طولانی‌تر و قویتر دست می‌یابد و با امتیازات بیشتر.
خبرگزاری آکسیوس نوشت: آژانسها بر این باورند که گفتگوهای وین به بازگشت آمریکا به برجام منجر می‌شود. دولت اسراییل نسبت به بازگشت آمریکا به توافق اتمی با رژیم ایران بسیار نگران است.

لازم به ذکر است که مارک دوبوویتز روز شنبه ۲۷فروردین در پیام توئیتری با عنوان تلاش بایدن برای بازگشت دوباره به برجام نوشت: به جای کند و کاو برای باج‌خواهی هسته‌یی، بایدن باید به خامنه‌ای بگوید: واشنگتن نیازی به بازگشت به برجام ندارد و رقابتهای سخت و بی‌پایان در خاورمیانه، مرحله خطیر بعدی خواهد بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c601dbdc-32cb-4e4b-99fe-69e593ea24c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات