728 x 90

دفاع سناتور منندز از حمله به سایتهای شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران

سناتور منندز
سناتور منندز

باب منندز رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با صدور بیانیه‌یی و در واکنش به حمله هوایی آمریکا به مواضع شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران گفت: همواره باید آماده اقدامات قاطع برای حفظ نیروها و منافع‌مان در مقابل حملات باشد.
سناتور منندز روز دوشنبه ۷تیر در بیانیه‌یی که منتشر کرد گفت:«من اطلاعات بیشتری از دولت در روزهای آینده در مورد جزئیاتی که موجب این حمله شد و جزئیات بیشتر در مورد قانونی بودن مجوزی که دولت به آن استناد کرده، خواهم خواست».


منندز با اشاره به اینکه در طول سال گذشته، گروه‌های شبه نظامی مورد حمایت ایران به طور فزاینده‌ای افراد و دارایی‌های آمریکا را هدف قرار داده‌اند گفت: «از دولت پرزیدنت بایدن می‌خواهم که یک راهبرد جامع در قبال ایران را به اجرا بگذارد که رسیدگی به تمام رفتارهای خطرناک تهران از جمله مقابله با حملات مداوم علیه ایالات متحده در عراق و اقداماتی که دولت عراق را تضعیف می‌کند، شامل شود.»

شایان یادآوری از این پیش‌تر سناتور جیمز اینهوف طی بیانیه‌یی گفته بود که، حملات مستمر رژیم ایران به کارکنان آمریکایی از سوی گروه‌های نیابتی را نمی‌توان تحمل کرد. هر چند اقدام بایدن برای حمله دفاعی به این نیروهای نیابتی در سوریه و عراق را تحسین می‌کنم، ولی باور داریم چنین اقداماتی پیش از این باید انجام می‌شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/60c5c27f-620f-486d-b0b6-ef82a5f4acb8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات